توصیه آیت‌الله جنتی به سیدحسن خمینی

توصیه آیت‌الله جنتی به سیدحسن خمینی
پنج‌شنبه 30 شهريور 1396 - 16:40

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز لازم است روحیه انقلابی و جهادی تقویت شود که زمینه آن در جوانان آماده است.

العالم - ایران - سیاسی 

آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، گفت: برای شناخت بهتر امام(ره) باید آثارشان را مطالعه کنیم و من بشخصه با اینکه سال‌های سال در خدمت‌شان بودم به‌خوبی ایشان را نشناخته‌ام.

وی با اشاره به صفت شجاعت امام‌خمینی(ره) خاطره‌ای از ایشان بیان و تصریح کرد: امام(ره) در زمان دستگیری هم فرمودند که "والله من نترسیدم، ولی آنها ترسیده بودند" و به عمل نشان دادند که از هیچ قدرتی جز خدا ترسی ندارند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دو پیام که امام(ره) برای حجاج داده‌اند از بهترین بیانات ایشان است که بنده آن را چندین بار خوانده‌ام که بسیار جالب و تأثیرگذار در مسائل جاری است و روحیه جهادی و انقلابی‌گری را در انسان زنده می‌کند.

آیت‌الله جنتی اظهار داشت: امروز لازم است روحیه انقلابی و جهادی تقویت شود که زمینه آن در جوانان آماده است، به‌شرطی که ببینند ما مسئولان با صداقت با آنها صحبت می‌کنیم و عمل ما حرف‌مان را تأیید می‌کند که خبرگان باید پیشاپیش در حرکت باشند و جوانان را راهنمایی و روحیه و فطرت اسلامی و انقلابی را شکوفا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده مایل بودم که آقای سیدحسن خمینی هم اینجا بودند و به ایشان عرض می‌کردم که از همه اولی‌تر به این موضوع، بیت امام خمینی(ره) است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها