تظاهرات نمازگزاران جمعه در اعتراض به اهانت ترامپ+بیانیه

تظاهرات نمازگزاران جمعه در اعتراض به اهانت ترامپ+بیانیه
جمعه 31 شهريور 1396 - 16:19

مردم شریف و نمازگزار ایران پس از اقامه نماز با شکوه جمعه در سراسر کشور تظاهرات ضد آمریکایی بر پا کردند.

العالم - ایران / سیاسی

در پی اهانت رئیس جمهور مستکبر آمریکا و در پاسخ به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ، رئیس جمهور دولت مستکبر و شیطان صفت آمریکا علیه مردم ایران، نمازگزاران پس از اقامه نماز با شکوه جمعه، در سراسر کشور و بیش از ۱۰۰۰ شهر و بخش، تظاهرات ضد آمریکایی بر پا و یکپارچه شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

بیانیه پایانی تظاهرات ضدآمریکایی مردم شریف ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار بیانیه ای سخنان خصمانه و کینه توزانه رئیس جمهور آمریکا در نشست سازمان ملل را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ در پاسخ به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ، رئیس جمهوری دولت مستکبر و شیطان صفت آمریکا علیه ملت با فرهنگ و سلحشور ایران، جمعه 31 شهریور، همزمان با آغاز ماه محرم، ماه عزای سالار شهیدان و آغاز هفته دفاع مقدس، مردم شریف و نمازگزار پس از اقامه نماز با شکوه جمعه در سراسر کشور و بیش از 1000شهر و بخش، تظاهرات ضد آمریکایی بر پا کردند و یکپارچه شعار " مرگ بر آمریکا " را سر دادند.

در نخستین روز از ماه محرم، ماه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، ماه رشادت و جانفشانی و هیهات من‌الذلّه و همزمان با هفته سراسر افتخار دفاع مقدس، الگوی ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت‌های شیطانی، شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد آمریکایی-صهیونیستی که در پاسخ به یاوه‌گویی‌های خصمانه و ابلهانه رئیس‌جمهور قرون وسطایی شیطان بزرگ آمریکا در نشست اخیر سازمان ملل در این مراسم پرشور شرکت کرده‌اند با فریاد رسا و ندای ملکوتی "الله اکبر – خامنه‌ای رهبر" اعلام می‌دارند:

1- کماکان آمریکا را دشمن دیرین بشریّت، تروریست‌پرور و عامل اصلی ناامنی در جهان دانسته و مراتب نفرت و انزجار قلبی خود از این ددمنشی و سیاست‌های خصمانه را اعلام می‌نماییم.

2- سخنان سخیف، ابلهانه و مشمئز‌کننده ترامپ رئیس‌جمهور جاهل آمریکا بر علیه نظام مقدس دینی در ایران اسلامی را به شدت محکوم و از مسؤولان گرانقدر نظام، مقابله همه جانبه با ترفندهای ضدبشری شیطان بزرگ آمریکا را خواهانیم.

3- عملکرد سردمداران کفرپیشه نظام سلطه و کینه‌توزی خصمانه مصداق اَتمِّ استکبار، شیطان بزرگ آمریکا اثبات کننده بی‌اعتمادی مطلق به دولتمردان آمریکایی دانسته و همگان را به پرهیز از دلخوشی و دل‌بستن به این دشمن شماره یک بشریّت دعوت می‌ کنیم.

4- با الهام از آموزه‌های مکتب انسان‌ساز اسلام و رهنمودهای حکیمانه رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه و امام المسلمین، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی همچنان از آزادیخواهان جهان خاصه مردم شریف سوریه، عراق، فلسطین، بحرین، میانمار و لیبی در برابر جنایات گروه‌های تروریستی مورد حمایت همه جانبه رژیم سفاک آمریکا و اشغالگران قدس شریف پشتیبانی خواهیم کرد.

5- به‌عنوان وظیفه دینی و انقلابی حضور همیشگی در صحنه، دفاع تا پای جان از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبعیّت محض از مقتدای عظیم‌الشأن و رهبر گرانقدر عزیزتر از جانمان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ادام‌الله ظله علی رئوس المسلمین اعلام می‌کنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها