هشدار سی ان ان درباره جنگ لفظی واشنگتن و پیونگ‌یانگ

هشدار سی ان ان درباره جنگ لفظی واشنگتن و پیونگ‌یانگ
دوشنبه 3 مهر 1396 - 06:33

شبکه مشهور آمریکایی درباره عواقب تشدید لفاظی‌های رهبران آمریکا و کره شمالی هشدار داد.

العالم - آمریکا

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، تهدیدهای بسیار آتشین و قدرت نمایی در تنش بین کره شمالی و ایالات متحده همچنان ادامه دارد. روز یکشنبه رسانه های دولتی کره شمالی تصاویری از تظاهرات گسترده ضدآمریکایی را پخش کرد که در شهر پیونگ یانگ پایتخت این کشور برگزار شد. این تظاهرات در حالی برپا شد که بمب افکن های آمریکایی نزدیک مرز دو کره در حال پرواز بودند. این تظاهرات در حمایت از کیم جونگ اون و برنامه هسته ای کره شمالی بود.  تبادل واژگان تند بین رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی بسیار خطرناک است. رهبر کره شمالی فردی است که به شدت خودخواه است. در چنین مواقعی معمولا منطق رئیس جمهور آمریکا غالب می شود و رد و بدل شدن الفاظ تند متوقف می شود اما این بار اینطور نیست. انبوه سخنان تند دو طرف همچنان ادامه دارد. این سخنان تند فایده ای  ندارد. کار به جایی رسیده است که یکی از مقامات بلندپایه حزب حاکم در کره جنونی از رهبران کره شمالی و آمریکا خواسته است فضا را ارامتر کنند و از شدت سخنان تند خود بکاهند. این سخنان تند دو طرف فقط سبب تشدید نگرانی ها می شود.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی درباره تظاهرات دیروز در این کشور اعلام کرد امپریالیسم آمریکایی و دنباله روهای آنها نمی توانند مانع پیشرفت های کره شمالی شوند و همه مردم کره شمالی از برنامه هسته ای کشورشان حمایت می کنند.

بمب افکن های بی 1 آمریکا در روزهای اخیر بر فراز مناطق شمالی از مرز دو کره پرواز کردند. براساس گفته های سخنگوی ارتش آمریکا، این اقدام برای منتقل کردن این پیام آن است که رئیس جمهور ترامپ گزینه های بسیاری را درباره کره شمالی در اختیار دارد. این وضعیت بسیار نگران کننده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها