تلاش مرزبانی برای ارائه مطلوب ترین خدمات به زائران اربعین

تلاش مرزبانی برای ارائه مطلوب ترین خدمات به زائران اربعین
سه شنبه 4 مهر 1396 - 08:22

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه همزمان با مراسم راهپیمایی اربعین حسینی تامین امنیت و نظم در مدخل های مرزی بسیار مهم است، گفت: مرزبانان خدمت به زوار اربعین حسینی را توفیق می دانند.

العالم- ایران/ سیاسی 

سردار  قاسم رضایی در اولین نشست قرارگاه اربعین فرماندهی مرزبانی ناجا، اظهار داشت: همه ما با  ماموریت خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) درکنگره عظیم اربعین آشنایی داریم و به آن افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: اقدام مرزبانان در راستای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) بسیار با ارزش است، انسان های برگزیده و عاشق، در مسیر راهپیمایی، با سختی و مشقت ، پیاده روی می کنند و به شوق زیارت معشوق، راهی این مسیر می شوند و خدمت مرزبانان به عاشقان حسینی (ع) با ارزش است. الحمدلله  مرزبانی در خدمت به زوار تجربه چند ساله دارد و اعتقاد داریم که در ثواب زائران امام حسین (ع) مرزبانان نیز سهیم هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا به ماموریت حساس و مهم مرزبانان در ایام اربعین برای خدمت رسانی به زائران اشاره و بیان کرد: برنامه ریزی و اقدامات مرزبانی در راستای ارائه خدمات به زائران حسینی از ماه ها قبل از شروع راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی آغاز می شود.

سردار رضایی با اشاره به دیدارهای دیپلماتیک با طرف عراقی از طریق مرزبانان و سرکلانتران مرزی استان های کرمانشاه، ایلام وخوزستان،نسبت به هماهنگی های لازم برای ایجاد تسهیلات و ارائه خدمات به زائران، برقراری و تامین امنیت و نیز برطرف کردن مشکلات دوسویه،  تاکید کرد.

مهر 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها