گزارش ای اف سی از فرمانروایی فوتسال ایران در آسیا

گزارش ای اف سی از فرمانروایی فوتسال ایران در آسیا
چهارشنبه 5 مهر 1396 - 11:24

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی با اشاره به کسب پنچمین دوره متوالی مدال طلای رقابت های فوتسال بازی های داخل سالن آسیا، فوتسال ایران را فرمانروای آسیا توصیف کرد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی 

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز چهارشنبه در گزارشی نوشت: تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان، برای پنچمین دوره متوالی مدال طلای رقابت های فوتسال بازی های داخل سالن آسیا را از آن خود کرد. این کنفدراسیون، فوتسال ایران را فرمانروای آسیا توصیف کرد

به گزارش تارنمای رسمی ای اف سی، تیم ایران سه شنبه شب با نتیجه هفت بر یک ازبکستان را شکست داد. مهدی جاوید و علی اصغر حسن زاده ستاره های این بازی بودند و شش گل این مسابقه را به ثمر رساندند. حمید احمدی نیز زننده یک گل دیگر ایران بود.
ایران از ابتدای بازی برتری داشت و در دقیقه چهار به گل رسید. تیم ایران در دقیقه 9 نیز بار دیگر گلزنی کرد تا نیمه اول را با برتری دو بر صفر به پایان برساند. در نیمه دوم شاگردان سید محمد ناظم الشریعه پنج گل دیگر زدند. مهدی جاوید با 15 گل بالاترین آمار گلزنی را در این تورنمنت به نام خود ثبت کرد.
ناظم الشریعه سرمربی ایران گفت: خیلی خوشحالم. این تورنمنت بزرگ دیگری برای ما بود.
وی گفت: ما توانمندی ایران را در فوتسال نشان دادیم. به همه نشان دادیم تیم اول آسیا هستیم و در جهان نیز بهتر خواهیم شد.
وی گفت: ازبکستان خوب بازی نکرد. آنها دفاع کردند و در حملات خود موفق نبودند.
به گزارش ایرنا، در دیدار رده بندی نیز ژاپن با نتیجه سه بر یک در ضربات پنالتی افغانستان را شکست داد و عنوان سوم مسابقات را از آن خود کرد.
پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا - اقیانوسیه در عشق آباد پایتخت ترکمنستان از 17 تا 27 سپتامبر ( 26 شهریور تا 5 مهر ) در حال برگزاری است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها