سردار عراقی مطرح کرد؛

نبرد شبانه روزی سپاه با تکفیری‌ها/ نابودی داعش به زودی محقق می‌شود

نبرد شبانه روزی سپاه با تکفیری‌ها/ نابودی داعش به زودی محقق می‌شود
چهارشنبه 5 مهر 1396 - 12:34

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: امروز عملا در سوریه، عراق همچنین در شمال غرب، جنوب شرق، غرب و شمال شرق کشور نیروی زمینی سپاه با اقتدار در حال جنگ با تکفیری‌ها است.

العالم-ایران/سیاسی

سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی در جمع خبرنگاران با تقدیر از مردم به خاطر حضور پرشکوه در این مراسم اظهار کرد: این حضور بیانگر آن است که مردم با هر نگاه و از هر گروه و جناج زمانی که بحث شهید و شهادت و ارزش‌ها به میان می آید منسجم می شوند و راه انقلاب، اسلام ولایت و ارزشها را قبول دارند.

وی افزود: حضور مردم بدین معنا است که ما راه را قبول داریم و معتقدیم که این راه صراط مستقیم و مسیر امام حسین(ع) و یاران با وفایش است. امروز همه مردم با حضور خود در مراسم تشییع شهید حججی درستی این راه را تایید و اعلام می کنند که ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و هر کجا که لازم باشد حاضریم جان و فرزندان خود را تقدیم کنیم. آنها امروز به مقام معظم رهبری لبیک گفتند و اعلام کردند که هر فرمانی که ایشان صادر کند، ما در رکابشان حرکت و از ارزش‌ها دفاع می کنیم و در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم می ایستیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چه زمانی انتقام خون شهید حججی گرفته خواهد شد گفت: ما تقاص خون همه شهدای خود را با ادامه دادن راه آنها و دفاع از حق و حقیقت و همچنین حمایت از مظلومین و مستضعفین جهان و مبارزه با استکبار خواهیم گرفت.

عراقی با بیان اینکه هر کجا که استکبار وجود داشته باشد ما نیز در میدان هستیم و با او مبارزه خواهیم کرد تاکید کرد: ما انتقام خون شهدای خود را با ادامه راه آنها می گیریم و اینگونه نیست که به یکباره در یکی دو روز کار فوق العاده‌ای برای انتقام خون آنها انجام دهیم. ما مسیر شهدا که مسیر مبارزه با ظلم استکبار جهانی است و حمایت از مدافعان مستضعفان و کسانی که به دنبال ارزشها هستند را طی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز عملا در سوریه، عراق همچنین در شمال غرب، جنوب شرق، غرب و شمال شرق کشور نیروی زمینی سپاه با اقتدار در حال جنگ با تکفیری ها بوده و امنیت پایدار را برای کشور به ارمغان آورده است. این امنیت حاصل تلاشهای شبانه‌روزی و بی‌خوابی همه بچه‌های انقلاب، اسلام و ولایت مدار است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان درباره اظهارات اخیر سردار سلیمانی مبنی بر اینکه طی سه ماه آینده داعش نابود خواهد شد، خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی همواره خبرهای راهبردی می دهند. ان‌شاءالله خبری که اخیرا ایشان داده‌اند تحقق و عملیاتی خواهد شد.

مهر

پربیننده ترین خبرها