مرگ مشکوک فردی که قبل از پلیس از قتل آتنا اصلانی خبر داشت

مرگ مشکوک فردی که قبل از پلیس از قتل آتنا اصلانی خبر داشت
چهارشنبه 5 مهر 1396 - 19:58

خودکشی کردن فردی به نام جهان، آنهم چند روز بعد از مفقود شدن آتنا هنوز هم برای مردم پارس آباد عجیب است، خیلی ها می گویند او با اسماعیل در ارتباط بوده است

العالم - ایران / اجتماعی

خودکشی کردن فردی به نام جهان، آنهم چند روز بعد از مفقود شدن آتنا هنوز هم برای مردم پارس آباد عجیب است، خیلی ها می گویند او با اسماعیل در ارتباط بوده و مرگش بیشتر از اینکه به خودکشی شبیه باشد، به قتل تنها آگاه ماجرا توسط قاتل می ماند.

وقتی از ماجرای جهان و اتفاقاتی که بعد از گم شدن آتنا از بهنام می پرسم می گوید:«جهان و اسماعیل هر دو به مواد مخدر اعتیاد داشتند و با هم رابطه صمیمانه ای داشتند.

یک روز بعد از گم شدن آتنا بود که جهان خواهرزاده ام را در خیابان می بیند و به او می گوید به بهنام بگو با من تماس بگیرد.اما خواهرزاده ام موضوع را فراموش میکند و از این موضوع چیزی به من نمی گوید. اما آنچه در تحقیقات پلیس به دست آمد این بودکه جهان از ماجرای قتل و تجاوز آگاه بوده به همین خاطر اسماعیل به او حق السکوت میداده و جهان حتی از شدت ترسی که از اسماعیل داشته سمت او هم نمی رفته است.»

جهان اما چند روز بعد به طرز مشکوکی می میرد و بررسی های اولیه پلیس حکایت از خودکشی او داشته است. اما پدر آتنا معتقد است:«جهان همه چیز را می دانسته و قاتل برای بریدن صدایش او را کشته و با صحنه سازی طوری وانمود کرده که جهان خودکشی کرده است. چون جهان می خواست با من صحبت کند و پرده از ماجرای قتل و تجاوز به آتنا بردارد. به همین خاطر قاتل قبل از همه به سراغش رفت و نفسش را برای همیشه برید.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها