بیانیه علمای بحرین درباره تاثیر عاشورای حسینی بر مردم

بیانیه علمای بحرین درباره تاثیر عاشورای حسینی بر مردم
دوشنبه 10 مهر 1396 - 11:19

علمای بحرین شامگاه یکشنبه در بیانیه ای با قدردانی از حضور گسترده مردم این کشور در مراسم عزاداری روز عاشورا و تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه اعلام کردند، عاشورای امسال نوید دهنده سالی توام با آمادگی برای نصرت و ایثار در راه خدا و در مسیر اصلاح حسینی است.

العالمبحرین

علمای بحرین در بیانیه خود آوردند، مردم ما با وجود تهدیدها و اقدامات ظالمانه حکومت، شب و روز عاشورا با حضور ثبوت در اقدام و عمل خود را به تصویر کشیدند.

علمای بحرین از حضور مردم منطقه الدراز در تظاهرات که با وجود سرکوب وحشیانه و فضای امنیتی و نظامی حاکم در این منطقه صورت گرفت و با سردادن شعار 'لبیک یا حسین' خواستار شکستن محاصره منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم شدند، قدردانی کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است، قضیه امام حسین علیه السلام، مساله امت و اسلام است، و تا زمانی که ظلم در جنگ با عدالت، فساد در برابر اصلاح و باطل در ستیز با حق است این قضیه جریان دارد.

علمای بحرین اضافه کردند: تمامی تحرکات سیاسی ما در بحرین در جهت دستیابی به اصلاح، عدالت، کرامت و مطالبه حقوق مشروعمان است که این تحرکات را در جهت یاری  امام حسین(ع) و اصول اسلامی می دانیم.

صدها نفر از مردم بحرین در منطقه دراز پس از اقامه نماز ظهر عاشورا تظاهراتی علیه رژیم آل خلیفه و در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، پلیس و نیروهای امنیتی بحرین حضور گسترده ای در اطراف منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم داشتند.

217

پربیننده ترین خبرها