دیپلماسی دریایی در گفت وگو با امیر دریادار سیاری/ رزمایش ولایت 96 برگزار می شود

دیپلماسی دریایی در گفت وگو با امیر دریادار سیاری/ رزمایش ولایت 96 برگزار می شود
دوشنبه 10 مهر 1396 - 11:27

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که دیپلماسی دریایی را به جد دنبال می‌ کنیم، خاطرنشان کرد، رفت و آمدهایی که در این حوزه با کشورهای جهان صورت می‌گیرد نشان از توانمندی‌های ماست و ما برنامه داریم آن را توسعه دهیم. 

العالم ـ ایران ـ سیاسی 

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: ما با کشورهای مختلف به طور مستمر در حال رفت و آمد هستیم و در اردیبهشت ماه سال آینده نیز میزبان حداقل ۵۰ نفر از مقامات و رتبه های بالای نظامی کشورهای مختلف در ایران خواهیم بود.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با اشاره به دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد دنیا نشان دهنده توانمندی ماست. 

وی افزود: حضور در آب‌های آزاد یکی از اقدامات ارزشمندی است که از سوی نیروی دریایی ارتش دنبال می‌شود. روی پای خود ایستادن و برای دریانوردی‌های دراز مدت و طولانی‌ و دوردست آماده بودن، از دستاوردهای ماست. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش رزمایش‌های متعدد تخصصی و منطقه‌ای را از افتخارات نیروی دریایی دانست و اظهار داشت: امروز بحث دیپلماسی دریایی به جد دنبال می‌شود. بحث رفت و آمدهایی که با کشورهای جهان صورت می‌گیرد نشان از توانمندی‌های ماست و ما برنامه داریم آن را توسعه دهیم. 

سیاری ادامه داد: اسکورت کشتی های تجاری و نفت‌کش ها در خلیج عدن، ساخت کشتی‌های تجاری، رزمی و ناوشکن و همچنین زیردریایی نیز از دیگر افتخارات نیروی دریایی ارتش است. 

رزمایش ولایت 96 برگزار می شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال ایلنا در باره رزمایش‌های آتی نیروهای دریایی ارتش تصریح کرد: از ابتدای سال تا بهمن ماه، ۲۵ رزمایش تخصصی داریم و رزمایش بزرگ ولایت ۹۶ هم در پایان سال برگزار می‌شود. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها