كشف مقادير زيادی سلاح و مهمات از محل سكونت عامل تيراندازی لاس وگاس

كشف مقادير زيادی سلاح و مهمات از محل سكونت عامل تيراندازی لاس وگاس
سه شنبه 11 مهر 1396 - 05:27

ژوزف لومباردو JOSEPH LOMBARDO کلانتر ناحیه کلارک کانتیCLARK COUNTY  در شهر لاس وگاس از توابع ایالت نوادا در کنفرانس خبری اعلام کرد: از محل سکونت عامل تیراندازی در لاس وگاس مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف شده است.

رویترز به نقل از لومباردو گزارش کرد: ما به دنبال به نتیجه رساندن دو موضوع بوده ایم.یکی پایان عملیات در محل تیراندازی بوده است.ما بر روی سه مکان در محل تیراندازی کار کرده ایم. در حال حاضر تعداد این اماکن به چهار محل رسیده است. ما یک ساختمان سی و دو طبقه داشته ایم. ما همچنین هم به خانه ای در شمال نوادا حمله و آنجا را بازرسی کرده ایم.

وی گفت : در کنفرانس خبری پیشین من قادر نبودم بگویم از خانه ای که بازرسی کردیم چه به دست آورده ایم. ما هجده سلاح در آنجا کشف کرده ایم.ما مقادیری مواد منفجره و چندین هزار فشنگ کشف کرده ایم. همچنین تجهیزات الکترونیکی کشف کرده ایم که در حال بررسی آنها هستیم. در حال حاضر بر اساس آخرین آمار در این تیراندازی پانصد و بیست و هفت نفر زخمی شده اند و پنجاه و نه نفر کشته شده اند.

وی افزود: شش افسر در عملیات ورود به هتل شرکت داشتند.آنها آسانسور را خاموش کردند و پس از دریافت اطلاعات لازم تمامی طبقات را جستجو کردند تا بتوانند محل فرد تیرانداز را پیدا کنند.آنها درنهایت به این اتاق نزدیک شدند و به طرف آنها تیراندازی شد و آنها پاسخ دادند.

این مقام پلیس نوادا گفت:ما از درون خودرو نیترات آمونیوم کشف کردیم.

لومباردو  گفت:بخشی از نیروهای امنیتی ما که نیروهای خنثی کننده بمب بودند وضعیت موجود را بررسی کردند.

وی گفت:ما از این موضوع آگاه هستیم که یک دلال اسلحه این تسلیحات را به این فرد فروخته است.ما همچنین از دست داشتن افراد دیگری در این معامله آگاه هستیم.

این مقام پلیس گفت:تحقیقات درباره یک زن مرتبط با این حادثه ادامه دارد.ما به تحقیقات خود درباره این زن ادامه می دهیم.لازم است که به چندین سوال پاسخ داده شود.او هم اکنون در خارج از کشور است.ما در حال فراهم آوردن مقدمات استرداد وی به کشور هستیم.او در توکیو است.

کارولین گودمنCAROLYN GOODMAN شهردار لاس وگاس هم گفت:اوضاع بسیار دشواری است.در حالی که خورشید در لاس وگاس می درخشد، امروز روزی تاریک و سیاه است.من مطمئنم که اول اکتبر دو هزار و هفده یکی از تاریکترین روزها در اینجا بوده است.امیدوارم که این موضوع بار دیگر روی ندهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها