واکنش لیبرمن به اظهارات اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان

واکنش لیبرمن به اظهارات اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان
سه شنبه 11 مهر 1396 - 11:01

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر سید حسن نصرالله تأکید کرد که پیش بینی می‌کند جنگ آتی بر اماکن مسکونی و زیرساخت‌های غیرنظامی اسرائیل متمرکز باشد.

العالم _ فلسطین اشغالی

به نقل از روزنامه عبری زبان هاآرتص، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات روز عاشورای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: اگر جنگ آتی رخ بدهد با جنگ‌های قبلی کاملا متفاوت خواهد بود. "دشمنان" ما سعی خواهند کرد که ابتدا تجمعات مسکونی و زیرساخت‌های غیرنظامی را هدف قرار دهند.

وی در مراسم تکریم افسران و سربازان اسرائیلی در تل‌آویو گفت: ارتش اسرائیل نمی‌تواند جنگی طولانی را اداره کند هر جنگی باید از همان لحظه اول با کارآمدسازی تمامی نیروهای نظامی در سطح عالی اداره شود. اگر از خطوط قرمز تجاوز شود طرف مقابل باید از قبل بداند که بهای بسیار سنگینی خواهد پرداخت و دولت لبنان صرف نظر از اینکه بر تمام خاک این کشور سیطره داشته باشد یا خیر مسئول هر عملیات خصمانه‌ای از  هر منطقه‌ای در این کشور است.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی‌های اخیر خود خطاب به یهودیان گفت: دولت نتانیاهو مردمش را به نابودی و هلاکت می‌کشد. شما مردم یهود بهای سیاست‌های احمقانه نتانیاهو را که منطقه را به جنگ در سوریه و لبنان کشاند، می‌دهید. نتانیاهو و دولتش نمی‌دانند اگر جنگ آغاز شود چگونه باید آن را به پایان برد و تصویر درستی از آنچه در صورت ورود به جنگ در انتظارشان است، ندارند.

سخنرانی سیدحسن نصرالله را اینجا بخوانید.

پربیننده ترین خبرها