آخرین جزئیات حمله مرگبار در لاس وگاس آمریکا

آخرین جزئیات حمله مرگبار در لاس وگاس آمریکا
چهارشنبه 12 مهر 1396 - 08:53

کلانتر شهر کلارک در لاس وگاس می‌گوید که عامل تیراندازی حدود 9 دقیقه به صورت مداوم به سمت مردم تیراندازی کرده است.

العالم ـ آمریکا

به گزارش سی ان ان، جوزف لمباردو کلانتر شهر کلارک می‌گوید که استفان پداک که با تیراندازی منجر به کشته شدن 59 نفر در لاس وگاس شد حدود 9 دقیقه به سمت حاضران در سالن کنسرت تیراندازی کرده است. 

وی افزود: 5 اسلحه و 2 تفنگ ساچمه‌ای و مقدار زیادی مهمات در مالکیت استفان پداک بوده است. وی همچنین گفت که در اتاق پداک در هتل 42 اسلحه کشف شده است.

لمباردو همچنین گفته که عامل حمله مرگبار لاس وگاس در داخل و بیرون از اتاق خود در هتل دوربین کار گذاشته بوده است. وی حتی در یک چرخ دستی مخصوص سرو غذا نیز دوربین کار گذاشته بوده است.

وی با اشاره به انتخاب هتل با توجه به برنامه کنسرت افزود: همه شواهد و جزئیات نشان دهنده یک برنامه ریزی بسیار دقیق و از پیش طراحی شده برای حمله بوده است.

وی همچنین گفت که ماریلو دانلی نامزد پداک شناسایی شده است. او در زمان حمله در فیلیپین حضور داشته و الان نیز در همانجا باقی مانده است و ما در حال بررسی و جمع آوری اطلاعات درباره وی هستیم.

لمباردو درباره گزارش شبکه ان بی سی که گفته بود پداک یک هفته قبل از حمله 100 هزار دلار به حسابی در فیلیپین واریز کرده است چیزی نگفت و سکوت کرد.

به گزارش فارس به نقل از سی ان ان، براساس این گزارش پلیس گفته تا الان ما به این نتیحه رسیدیم که پداک تنها این حمله را طراحی و اجرا کرده است و همین موضوع تعیین انگیزه عامل حمله را سخت کرده است.

شهردار لاس‌وگاس آخرین آمار مربوط به قربانیان حادثه تیراندازی مرگبار در این شهر را 59 کشته و 527 زخمی اعلام کرده است.

پربیننده ترین خبرها