گزارش خبرنگار العالم از عراق:

مرکز منطقه الحویجه به طور کامل آزاد شد

مرکز منطقه الحویجه به طور کامل آزاد شد
پنج‌شنبه 13 مهر 1396 - 09:30

نیروهای الحشد الشعبی و یگان های امنیتی عراق صبح امروز پنجشنبه مرکز منطقه الحویجه در استان کرکوک را به طور کامل آزاد کردند.

العالم - عراق

خبرنگار شبکه خبری العالم مستقر در عراق درباره آخرین وضعیت نبرد با عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه الحویجه گفت: نیروهای عراقی مرکز منطقه الحویجه را به طور کامل آزاد کردند و درحال پیشروی هستند.

وی به نقل از سرلشکر عبدالامیر رشید یار الله فرمانده عملیات آزادسازی الحویجه تصریح کرد: یگان های لشکر نهم زرهی به همراه یگان های پلیس فدرال، نیروهای واکنش سریع و تیپ های 2،3، 4، 11، 26 و 42 الحشد الشعبی مرکز منطقه الحویجه را به طور کامل آزاد کردند.

این خبرنگار افزود: دو تیپ 25 و 43 نیروهای الحشد الشعبی نیز برای یورش به ناحیه الریاض و پاکسازی روستاهای جنوب منطقه الحویجه از عناصر گروه تروریستی داعش آماده هستند.

وی تصریح کرد: تیپ های 5 و 10 نیروهای الحشد الشعبی به همراه یگان های دستگاه مبارزه با تروریسم عراق عملیات خود در مناطق جنوبی ناحیه الرشاد شهر الحویجه را به منظور پاکسازی آن از عناصر داعش از سرگرفتند.

خبرنگار العالم گفت: نیروهای الحشد الشعبی و یگان های امنیتی عملیات ویژه ای را برای تکمیل پاکسازی کامل شهر الحویجه آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: نیروهای الحشد الشعبی و یگان های پلیس و نیروهای واکنش سریع هم اکنون درحال نبردهای شدید در محله های باقی انده شهر الحویجه هستند و عناصر انتحاری داعش با خودروهای بمبگذاری شده در تلاش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی هستند.

6

پربیننده ترین خبرها