واکنش انصار الله یمن به جنایت‌های جدید سعودی‌ها؛

سازمان ملل با چشم طمع به پول های آل سعود مسئول عواقب بازی خود با مسئله یمن است

سازمان ملل با چشم طمع به پول های آل سعود مسئول عواقب بازی خود با مسئله یمن است
پنج‌شنبه 13 مهر 1396 - 14:18

سخنگوی رسمی جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه به سه جنایت جدید متجاوزان سعودی واکنش نشان داد.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم مستقر در یمن، سخنگوی رسمی جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه در واکنش به سه جنایت جدید متجاوزان سعودی تاکید کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به دفاع از ملت خود در برابر ماشین کشتار ائتلاف سعودی – آمریکایی ادامه خواهند داد.

محمد عبدالسلام  سخنگوی رسمی جنبش انصار الله یمن گفت: متجاوزان در سه جنایت جدید خود در بخش باقم در استان صعده و بخش میدی در استان حجه، 9 زن و کودک را شهید و شمار دیگری را زخمی کردند.

وی با اشاره به همدستی نهادهای بین المللی با قدرت های منطقه ای و جهانی به زیان حاکمیت و عزت کشورها و ملت ها تاکید کرد: ما همچنان از ملت خود در برابر ماشین کشتار آمریکا دفاع خواهیم کرد. سازمان ملل با چشم طمع به پول های آل سعود و تن دادن به فشار آمریکا، مسئول عواقب بازی خود با مسئله یمن است.

محمد عبدالسلام گفت: ما ضمن محکوم کردن نقش سازمان ملل، تاکید می کنیم که تعلل این سازمان در وارد کردن نام دو رژیم سعودی و امارات در "فهرست سیاه قاتلان کودکان" مشوق آنها برای قتل عام بیشتر است. این وضعیت باعث می شود که خود این سازمان محکوم شود و مستحق آن باشد تا در "فهرست سیاه توطئه گران علیه ملت ها" قرار بگیرد.

6

پربیننده ترین خبرها