قیمت بلیت پرواز اربعین تعیین شد

قیمت بلیت پرواز اربعین تعیین شد
يکشنبه 16 مهر 1396 - 19:39

سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت پرواز های تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران برای ایام اربعین حسینی (ع) را اعلام کرد.

العالم _ ایران / اجتماعی

سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت پرواز های تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران برای ایام اربعین حسینی (ع) را اعلام کرد.

دراین جلسه که با حضور مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، نماینده سازمان حج و زیارت ، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، مدیرکل دفتر نظارت، مسئولان تعزیرات حکومتی ، سازمان حمایت و پلیس تشکیل شد تدابیر چگونگی توزیع و برخورد با متخلفین احتمالی بلیت شرکت های هواپیما در ایام اربعین اندیشیده شد

معاون هوانوردی وامور بین الملل گفت: اگرچه تعیین نرخ بلیت های خارجی به صورت رقابتی است اما به جهت حساسیت و اهمیت موضوع و با توجه به توافقات بعمل آمده با شرکت های هواپیمایی و تعیین نرخ ها دراین ایام تدابیر برخورد با هرگونه سوء استفاده در زمینه فروش غیر قانونی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه مراکز مجاز و نرخ های تعیین شده در جلسه مشترک نمایندگان ایرلاین ها به دستگاه های نظارتی ارسال خواهد شد گفت: لیست دفاتری که شرکت های هواپیمایی تصمیم دارند بلیت های اربعین را بفروش برسانند از طریق روابط عمومی به رسانه ها اعلام تا متقاضیان ازآن طریق نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند .

دهقان ادامه داد شرکت های هواپیمایی نرخ قیمت بلیت پرواز تهران – نجف – تهران یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومان ، تهران – بغداد – تهران نیز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و نرخ بلیت پرواز مشهد – نجف – مشهد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ، نرخ بلیت پرواز مشهد – بغداد – مشهد نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نرخ بلیت های یکسره تهران – نجف ۶۰۰ هزار تومان ومشهد – نجف نیز ۷۵۰ هزار تومان را پذیرفته اند و ملزم به اجرای آن می باشند لذا با هرگونه تخلف فروش بلیت بیرون از این چارچوب برخورد خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه همچنین دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، نماینده سازمان حج و زیارت و دیگر مدیران دستگاه های امنیتی و انتظامی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با سازمان هواپیمایی کشوری در این ایام نقطه نظرات خود را بیان کردند.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها