اولین تصمیم سختی که وینفرد شفر باید بگیرد

اولین تصمیم سختی که وینفرد شفر باید بگیرد
جمعه 21 مهر 1396 - 10:17

تیم فوتبال استقلال تهران با فولاد دیدار می‌کند و مهم ترین سئوال در اردوی این تیم به انتخاب شفر از بین رحمتی و حسینی باز می‌گردد.

العالم - ایران - ورزشی

آبی پوشان تهران روز جمعه برای اولین بار با هدایت وینفرد شفر آلمانی به میدان می‌روند و این بازی برابر فولاد خواهد بود. مهم ترین سئوال پیش روی استقلالی‌ها برای این بازی استفاده از یکی از دو دروازه‌بان این تیم در ترکیب ثابت است.

آخرین باری که رحمتی برای آبی پوشان به بازی کرد در ورزشگاه آزادی و بازی مقابل پدیده بود. آبی ها در آن بازی شکست سنگینی را متحمل شدند. رحمتی بعد از آن در جم روی نیمکت نشست و استقلال با سید حسین حسینی در آن بازی هم تن به شکست دو بر صفر داد تا بعد از آن رحمتی متهم به خندیدن روی نیمکت بعد از گل خوردن تیمش شد و با همین بهانه از حضور در تمرینات این تیم هم منع گردید.

سنگربان آبی‌ها بعد از حضور شفر در این تیم به تمرینات تیمش بازگشت و با انگیزه به تمرین پرداخت. اما هنوز مشخص نیست انتخاب شفر از بین دو دروازه‌بان تیمش برای این بازی کدام یک است.

از یک سو حسینی در بازی‌های اخیر استقلال عملکرد خوبی از خود نشان داده و قاطبه هواداران استقلال هم خواهان حضور وی در چارچوب دروازه تیم شان هستند. از یک سو به جز این هفته، تنها یک هفته تا دربی باقی مانده و حسینی هم دو اخطاره است. گرفتن اخطار در دیدار مقابل فولاد در صورت حضور درون دروازه این بازیکن را از حضور در دربی محروم می‌کند.

آخرین تصمیم شفر برای انتخاب یازده بازیکن اصلی‌اش سخت‌ترین تصمیم او می‌باشد. شفر تصمیم نهایی‌اش برای انتخاب دروازه بان اصلی را روز بازی نهایی خواهد کرد. 

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها