توسعه و گسترش شهرک سازی در قدس

توسعه و گسترش شهرک سازی در قدس
جمعه 4 فروردين 1391 - 06:31

بيت المقدس (العالم) فعالان و مسئولان فلسطيني تصميم اشغالگران براي توسعه و گسترش شهرك سازي در بخشهاي مرکزي بيت المقدس و كرانه باختري را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از قدس، اشغالگران اخيرا تصميم گرفته اند با برنامه ريزي براي ساخت بيش از 300 واحد صهيونيست نشین در شهرك هاي موسوم به "بسغات زائيف" و "ارمون هاتسنيف" در شمال و جنوب قدس، این شهرك ها را گسترش دهند.

"جمال جمعه" ریيس كميته مردمي مقاومت با ديوار حائل و شهركسازي، روز جمعه به خبرنگار العالم گفت: ساخت شهرك هاي صهيونيستي به طور كاملا بي سابقه اي در بيت المقدس و به ويژه مناطقي كه اين شهر را از كرانه باختري جدا مي كند، افزايش يافته است.

جمال جمعه افزود: اين اقدام در راستاي تحكيم وجود شهرك هاي صهيونيستي قبلي، و ايجاد پست هاي بازرسي و موانع ديگري با هدف جدا كردن فلسطيني ها از كرانه باختري و دشوارتر كردن رفت و آمد آنها به اين منطقه انجام ميگيرد.

اين مسئول فلسطيني گفت: در صورت اجراي اين طرح هاي اشغالگرانه، ديگر هيچ قطعه زميني براي فلسطيني ها باقي نخواهد ماند.

 

"عمر غول" مشاور نخست وزير موقت فلسطين در رام الله نيز به خبرنگار العالم گفت: توسعه شهرکها در ادامه سياست ثابت و مداوم اسرائيلي ها برای غصب خاك و سرزمين فلسطين و يهودي سازي آن می باشد.

 

اشغالگران در دوره با اخير هدف قراردادن فلسطینی‌ها در برابر کار انجام شده و تحميل اين وضعيت بر آنها، حجم ساخت شهرك هاي صهيونيستي و يهودي سازي در كرانه باختري و قدس را شدت بخشیده اند.

 

MKH-22-21:48



پربیننده ترین خبرها