بحرينيها در معرض كشتار جمعي با گازهاي سمي

پرونده بحرين از نشست بغداد كنارگذاشته شد

 پرونده بحرين از نشست بغداد كنارگذاشته شد
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 09:27

يك فعال سياسي بحريني ، با انتقاد از كنار گذاشتن پرونده بحرين از دستور كار اجلاس سران عرب در بغداد ، هشدار داد كه ملت بحرين در معرض كشتار جمعي از طريق استفاده از گازهاي سمي و كشنده است.

"علي الفايز" رييس انجمن بحريني هاي آزاديخواه روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: يك سال كامل از اشغال بحرين توسط رژيم اشغالگر سعودي مي گذرد در حالي كه اين اشغال با حمايت آمريكا، انگليس و اتحاديه عرب صورت گرفته است.

وي تاكيد كرد كه انقلابيون و همه نخبگان بحريني از فرهنگيان گرفته تا پزشكان و ورزشكاران و دانشمندان مخالف اشغال كشورشان توسط رژيم آل سعود هستند.

الفايز با انتقاد از كنار گذاشته شدن پرونده بحرين از دستور كار اجلاس سران اتحاديه عرب در بغداد گفت: پرونده بحرين يكي از مهم ترين پرونده هاست و بايد در اولويت دستور كار اتحاديه عرب قرار گيرد به ويژه كه 70 درصد از تمام مردم بحرين احقاق خود را خواستارند.

اجلاس سران اتحاديه عرب قرار است 29 مارس(10 فروردين) در بغداد برگزار شود.

وي با بيان اين كه حاكميت آل خليفه بر ملت بحرين ، وحشتناك ترين مصيبت ها را براي اين ملت به دنبال داشته است ، خاطر نشان كرد : طي يك سال بيش از 70 نفر از مردم بحرين به شهادت رسيده و هزاران تن شكنجه و زنداني و شماري نيز از كارهاي خود اخراج شده اند.

رييس انجمن بحريني هاي آزادي خواه هشدار داد: در حالي كه ملت بحرين در معرض كشتار جمعي با استفاده از گازهاي كشنده و گازهاي سمي است ، جامعه جهاني در قبال تمام جناياتي كه رژيم آل خليفه در حق شهروندان مرتكب مي شود ، سكوت پيشه كرده است.

وي تاكيد كرد: ملت بحرين همچنان با حضور در خيابان ها خروج نيروهاي اشغالگر سعودي از بحرين را خواستار خواهند شد و برقراري عدالت در كشور خود را مطالبه خواهند كرد.

اين فعال سياسي بحريني در ادامه گفت: خيزش مردم و انقلابيون با كشتار و شكنجه و اخراج از كار و اشغال كشورشان و حمايت بيگانگان و اعراب از رژيم آل خيلفه متوقف نخواهد شد و مردم دست از اعتراض بر نمي دارند حتي اگر انقلاب  به طول بيانجامد.

رييس انجمن بحريني هاي آزاديخواه سپس با بيان اينكه انقلاب بحرين روز به روز در حال گسترش است و خشم ملت دوچندان شده است، بر پافشاري بر مردم به مطالبه حقوق خود و انتقال به مرحله برقراري حكومتي عدالت محور تاكيد كرد.

الفايز از اين كه ملت هاي كشورهاي عرب حاشيه خليج فارس در قبال جناياتي كه بر مردم بحرين روا مي شود ، هيچ گونه اقدامي نكرده اند ، ابراز تاسف كرد.

25-23:56

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها