برانکو: کارمان برای صعود مقابل الهلال ماموریت غیرممکن بود/وقتی داور مقابل شماست کار سختی پیش‌رو دارید!

برانکو: کارمان برای صعود مقابل الهلال ماموریت غیرممکن بود/وقتی داور مقابل شماست کار سختی پیش‌رو دارید!
سه شنبه 25 مهر 1396 - 22:12

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل الهلال هر کاری می توانستیم انجام دادیم ولی کارمان مثل یک ماموریت غیرممکن بود.

العالم _ ایران / ورزشی

برانکو بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: به الهلال عربستان تبریک می‌گویم که به فینال رسید. آنها تیم خوبی در آسیا هستند و به منشا هم که بهترین بازیکن میدان شد تبریک می‌گویم.

برانکو ادامه داد: در گروه سختی در این مسابقات قرار داشتیم. الهلال تیم خوبی بود. منشا هم کمک زیادی به ما کرد و ما هر کاری می توانستیم انجام دادیم ولی کارمان مثل یک ماموریت غیرممکن بود.

داور برای این میدان نبود

سرمربی پرسپولیس گفت: در بازی رفت گل آفساید الهلال را قبول کردند و در بازی برگشت وقتی تیم ما در حمله بود داور یک پنالتی را برای الهلال گرفت که توپ بیرون از محوطه جریمه بود.  داور برای این میدان نبود. ما امروز نباختیم. بازیکنان با تمام توان بازی کردند و در زمین جنگیدند اما متاسفانه نتوانستیم به فینال برسیم.

برانکو در مورد اینکه ۵ گل از ۶ گل الهلال به پرسپولیس را خریبین به ثمر رساند و تیم شما برنامه ای برای مهار این بازیکن نداشت، گفت: اولین چیزی که باید بگویم این است که خریبین بازیکن خیلی خوبی است. ولی سوالم از شما این است که قیمت خریبین و سایر بازیکنان تیم الهلال چقدر است؟ بازیکنان من هم خیلی خوب بودند خریبین یکی از ۵ گلش را از روی پنالتی زد و زدن سه گل در بازی رفت هم یک اتفاق بود.

وی افزود: وقتی داور برای شما قضاوت می‌کند اما مقابل شماست کار سختی پیش رو دارید.  منشا هم ۲ گل به الهلال زد آنها هم برنامه‌ای برای مهار او نداشتند. تیم پرسپولیس تا همین جا هم که صعود کرده کار بزرگی انجام داده است و گل دوم الهلال هم با خطا روی بازیکن پرسپولیس به ثمر رسید.

برانکو در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه پرسپولیس لیگ برتر و جام حذفی را در پیش دارد و  چه برنامه‌‌ای برای بازگشت به این مسابقات در نظر دارد، اظهار داشت: دقیقاً همین‌طور است ما امروز برای لیگ برتر استارت می‌زنیم تعداد بازی‌های ما در لیگ و آسیا زیاد بود حتی در تیم ملی هم بازیکنان زیادی داشتیم. امروز نشان دادیم از چیزی نمی‌ترسیم و برای رویارویی با اتفاقات تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و آماده هستیم. با همین روحیه به لیگ می‌رویم تا همان تیم آماده همیشگی باشیم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا برنامه‌ای برای لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به فینال در سال بعد دارد، عنوان کرد: به بازیکنان تبریک می‌گویم نتیجه خوبی گرفتیم و به نیمه نهایی رسیدیم. سال بعد می‌توانیم بهتر ظاهر شویم چرا که تجربه بیشتری داریم. ابتدا باید با تلاش زیاد از گروه‌مان صعود کنیم و در ادامه به دنبال موفقیت بیشتر باشیم. ما شنبه بازی مهمی با نفت داریم و از آنجا کارمان را برای ادامه مسابقات استارت می‌دهیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها