واعظی: جهانگیری هیچ اختلافی با دولت ندارد

واعظی: جهانگیری هیچ اختلافی با دولت ندارد
چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:37

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: هیچ اختلافی آقای جهانگیری با دولت و اعضای دولت وجود ندارد و در این چند ماه اعضای دولت بسیار صمیمی و نزدیک بوده است و به نظر من این حرف‌ها را نباید جدی گرفت

العالم- ایران/ سیاسی 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت عنوان کرد: در دولت صمیمت وجود دارد و آقای جهانگیری هیچ اختلافی با دولت ندارد.

 

وی افزود: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری با دولت و اعضای دولت وجود ندارد و در این چند ماه اعضای دولت بسیار صمیمی و نزدیک بوده است و به نظر من این حرف‌ها را نباید جدی گرفت، زیرا یک فردی در سایتی چیزی به ذهنش رسید و نوشت، شما آن را در جمع مطرح می‌کنید.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: امروز تحریم جدید ایجاد نشده است و سخنان ترامپ، محتوی نداشت و بیشتر شعار و تکراری بود و خوشبختانه هم کارآفرینان و اقتصاددانان در داخل کشور خوب تجزیه و تحلیل کردند و آنچه در بازار ارز و پول و اقتصاد بعد از سخنرانی ترامپ دیدم، این بود که اتفاقی در بازار رخ نداده است و حتی در برخی از موارد بازار علامت‌های مثبت هم نشان داده است.

 

واعظی گفت: باید اختلافات کنار گذاشته شود و در مقابل فشار‌های خارجی یک صدا شویم تا بتوان هم توطئه‌ها را خنثی کرد و هم روش‌هایی برای انزوای طرف مقابل در پیش گرفت. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها