در دیدار با رئیس صدا و سیمای ایران

نصرالله: رسانه‌های مقاومت نقش مهمی در پیروزهای اخیر ایفا کردند

نصرالله: رسانه‌های مقاومت نقش مهمی در پیروزهای اخیر ایفا کردند
جمعه 28 مهر 1396 - 11:11

دبیرکل حزب‌الله لبنان و رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر نقش مهم رسانه‌های مقاومت در پیروزی‌های اخیر محور مقاومت تاکید کردند.

العالم- ایران/ سیاسی 

به نقل از العهد، عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیمای کشورمان که به لبنان سفر کرده است، با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله دیدار و گفت‌وگو کرد.

نصر الله در این دیدار بر نقش رسانه‌های مقاومت در پیروزی‌های اخیری که جبهه مقاومت به آن دست یافته است، تاکید کرد.

دو طرف در این دیدار بر اهمیت حضور رسانه‌های محور مقاومت در کنار رزمندگان در میادین نبرد و جبهه‌ها و تاثیر این رسانه‌ها در تحقق دستاوردها و پیروزی‌ها تاکید کردند.

نصرالله و علی عسکری همچنین درباره تحولات میدانی و سیاسی در سوریه، عراق و لبنان بحث و تبادل نظر کردند.

علی عسکری در جریان سفر به لبنان با شماری از مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی دیدار کرد.

وی افزود: رسانه‌های اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی نقش مهمی ایفا می‌کنند، که این باعث افتخار است.

رئیس صدا و سیمای ایران افزود: نمی‌توان نقش رسانه‌های مقاومت را در پیروزی‌های اخیر علیه تروریسم در لبنان، سوریه و عراق نادیده گرفت.

علی عسکری تاکید کرد که سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، با تمام امکانات و نیروی خود برای دستیابی به اهداف از پیش طراحی شده، در کنار سایر برادران، تلاش می‌کند.

رئیس صدا و سیمای کشورمان در ادامه اظهار داشت: نظام استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا برای هدف قرار دادن جمهوری اسلامی ایران، انقلاب، حزب‌الله و جنبش‌های مقاومت در منطقه تلاش می‌کنند، اما تلاش‌های آن‌ها همیشه به شکست می‌انجامد.

وی خاطرنشان کرد که پیروزی‌های جبهه مقاومت، لطفی از سوی خدا و در نتیجه اخلاص رزمندگان حاضر در میدان به ویژه حضور و مدیریت شجاعانه سید حسن نصرالله در کنار رهبر انقلاب اسلامی است.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها