در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به قنیطره؛

ارتش سوریه: گروه های تروریستی که بازوهای رژیم صهیونیستی در منطقه هستند را نابود می کنیم

ارتش سوریه: گروه های تروریستی که بازوهای رژیم صهیونیستی در منطقه هستند را نابود می کنیم
شنبه 29 مهر 1396 - 13:58

رژیم صهیونیستی در راستای حمایت از گروه های تروریستی و به منظور بالا بردن روحیه آنها پس از تحمل خسارت های شدید، به یکی از مواضع نظامی در قنیطره حمله کرد.

العالم - سوریه

به گزارش خبرنگار العالم در سوریه فرماندهی کل ارتش سوریه و نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پس از موفقیت نیروهای مسلح سوری در دفع حمله گسترده تروریستهای جبهه النصره به حومه شهر البعث در قنیطره، رژیم صهیونیستی به منظور حمایت از گروه های تروریستی و بالا بردن روحیه آنها، امروز به یکی از مواضع نظامی ارتش سوریه حمله کرد.

فرماندهی کل ارتش در این بیانیه درباره عواقب این تجاوزات هشدار داده و رژیم صهیونیستی را مسئول تبعات تکرار چنین اقداماتی به هر بهانه ای دانسته و تأکید کرده است که گروه های تروریستی را که بازوهای این رژیم در منطقه هستند نابود می کند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی دیروز چندین موشک از داخل اراضی اشغالی به اماکن و ساختمان های مسکونی در اطراف شهر البعث در قنیطره شلیک کردند که بر اثر آن تعدادی از شهروندان به شهادت رسیده و خسارت هایی به این مناطق وارد شد.

این تجاوز یک بار دیگر پرده از ارتباط تنگاتنگ بین رژیم صهیونیستی و گروه تروریستی جبهه النصره برداشت. این گروه در فهرست بین المللی تروریسم قرار دارد.

208

پربیننده ترین خبرها