سردار پاکپور در همایش اتحاد ارتش و سپاه:

وحدت ارتش و سپاه وحشت را در دل دشمن می اندازد

وحدت ارتش و سپاه وحشت را در دل دشمن می اندازد
دوشنبه 1 آبان 1396 - 11:16

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: وحدت میان ارتش و سپاه امید را در دل دوستداران انقلاب و وحشت را در دل دشمن می اندازد.

العالم- ایران/ سیاسی 

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، طی سخنانی در همایش همدلی و اتحاد ارتش و سپاه که صبح امروز در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: امیر حیدری (فرمانده نزاجا) در ابعاد مختلف تلاش زیادی می‌کند مخصوصا در بخش وحدت ارتش و‌ سپاه که قدم‌های زیادی برداشته است.

پاکپور با بیان اینکه وحدت میان ارتش و سپاه از همان اوایل کامل بوده است، گفت: ما نظامی ها همیشه می‌گوییم توان و آمادگی را باید در رزمایش به دشمن نشان دهیم چون عامل بازدارندگی است.

وی افزود: این وحدت امید را در دل دوستداران انقلاب و وحشت را در دل دشمن می اندازد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: الان که فضای مجازی در دل خانواده ها نفوذ کرده دشمنان می‌خواهند بین بازوهای انقلاب اختلاف بیندازند اما این تلاشها تاکنون راه به جایی نبرده است.

پاکپور با بیان اینکه سپاه و ارتش و ناجا از اول انقلاب با همکاری و هماهنگی جلوی همه توطئه های دشمنان ایستاده اند، گفت: اینکه بعد از عمیات بدر بصورت جداگانه عملیات می‌کردیم بخاطر این بود که محل ها را با هم تقسیم کردیم نه اینکه اختلافی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تهدیدات دشمن روز به روز بیشتر می شود لذا ما نظامی ها باید به بالا بردن توان و آمادگی خود اقدام کنیم و آن را به دشمن نشان دهیم تا دشمن دچار خطای محاسباتی نشود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه همه طرح های دشمن برای خاورمیانه شکست خورده است، گفت: چه کسی برنامه های امریکا در سوریه و عراق و منطقه را برهم زد؟ آنها شرایط سوریه و عراق را دیدند و متوجه شدند در ادامه آن اثری از اسراییل باقی نمیماند لذا داعش و گروهای تروریستی را بوجود اوردند.

پاکپور افزود: نیروهای مقاومت در کنار مستشاران ایرانی بر روی زمین در حال نابودی داعش هستند و وقتی امریکا این تاثیرگزاری نیروهای ما را دید گفت سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار می‌دهد و بعد یک پله پایین تر رفتند و گفتند سپاه را تحریم می‌کنیم که بازهم شکست خواهند خورد.

وی افزود: حال که داعش در حال نابودی است، امریکایی ها موضوع همه پرسی کردستان عراق را راه انداختند در حالیکه دنیا عراق یکپارچه را می‌خواهد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها