واکنش برانکو به خبر محرومیت مسلمان و کری خوانی های شفر!

واکنش برانکو به خبر محرومیت مسلمان و کری خوانی های شفر!
دوشنبه 1 آبان 1396 - 12:55

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعاً نمی‌دانم داستان چیست و فقط شنیده‌ایم که محسن مسلمان محروم است.

العالم _ ایران / ورزشی

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بار دیگر به بازیکنانم بابت عملکرد خوب‌شان در دیدار سخت با نفت تبریک می‌گویم. همه انتظار بازی راحتی را برای ما داشتند، اما دیدید چقدر بازی سختی بود. بازیکنان ما در بازی با نفت نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و با شایستگی راهی مرحله بعد جام حذفی شدند و الان هم آماده برگزاری دربی بزرگ هستند.

واقعاً نمی‌دانم داستان محرومیت مسلمان چیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیمش در آستانه دربی هشتادوپنجم تهران یادآور شد: امیری کمی درد دارد و آدام همتی هم وضعیتش نامشخص است. فرشاد احمدزاده را قطعاً در دربی نداریم و می‌دانید که مهدی طارمی هم محروم است. در مورد مسلمان هم یک چیز‌هایی شنیده‌ایم که نمی‌تواند بازی کند. واقعاً نمی‌دانم داستان چیست و فقط شنیده‌ایم که محروم است. باید ببینیم در مورد مسلمان تکلیف چه خواهد بود.

دربی ثروت فوتبال ایران است و از زیباترین بازی‌ها

برانکو با تأکید بر اینکه دربی همیشه جذابیت خاص خودش را دارد، خاطر نشان کرد: خوشحالیم از اینکه یک دربی جذاب دیگر را تجربه می‌کنیم. این بازی همیشه از زیباترین بازی‌هاست و بازیکنان در طول فصل به خاطر حضور در این بازی تمرینات خود را با انگیزه بالا دنبال کرده و خود را آماده می‌کنند. به عقیده من دربی ثروت فوتبال ایران است.

توقع داشتید شفر بگوید ما دربی را می‌بازیم؟!

وی در واکنش به اظهارات اخیر شفر مبنی بر اینکه پیش از این در یک بازی مقابل تیم برانکو پیروز شده است و برای این مربی کروات کری خوانده است، تصریح کرد: بله یک بازی در آلمان بود که شرایط تیم او بهتر بود و بازی را بردند. اینکه او کری خوانده چیز عجیبی نیست. نکند شما توقع داشتید شفر بگوید ما دربی را می‌بازیم؟! به‌هرحال طبیعی است که شفر کری بخواند و این اصلاً عجیب نیست.

در دربی عملکرد بازیکنان در زمین خیلی مهم است

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا برای شفر کری می‌خواند یا نه، اضافه کرد: دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد، اما عملکرد بازیکنان در زمین خیلی مهم است و در واقع آنها در زمین می جنگند. ما مربیان هم سعی می‌کنیم به بهترین شکل تیم‌مان را هدایت کنیم.

برای هر بازیکن غایب‌مان جانشین خوب داریم

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه برای غایبین تیمش در دربی جایگزین دارد، افزود: برای هر بازیکن غایب‌مان جانشین خوب داریم و در واقع به تک تک بازیکنانی که داریم ایمان و اعتماد دارم. خوشبختانه نیمکت قوی و کادر قوی در اختیار داریم و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

محرومیت، مصدومیت و... بی‌معنا و توجیه است

وی در مورد اینکه تیمش قبل از دربی یک روز کمتر از استقلال استراحت می‌کند، گفت: به‌هرحال ما درگیر مسابقات لیگ قهرمانان بودیم و برنامه‌ بازی‌های‌مان متفاوت بود. این مسئله اگرچه برای ما مشکل‌ساز شده است، اما هیچ توجیه قابل قبولی نیست. محرومیت، مصدومیت و... این چیزها معنایی ندارد و همه باید با تمام وجودشان برای موفقیت در دربی تلاش کنند.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها