رونمایی از مزدا 3 جدید و اسپرت + تصاویر

رونمایی از مزدا 3 جدید و اسپرت + تصاویر
پنج‌شنبه 4 آبان 1396 - 12:59

شرکت مزدا پیش نمایشی از کانسپت جدید خود در نمایشگاه خودرو توکیو منتشر کرده است و گمانه زنی ها از الهام گیری نسل بعدی مزدا 3 از این کانسپت اسپورت حکایت دارد.

العالم - گوناگون

خودروکار -- نمایشگاه خودرو توکیو در شرف آغاز به کار است و شرکت خودروسازی مزدا از حضور کانسپت اسپرت خود تحت نام «Kai» در این گردهمایی خبر داده است. مزدا پیش نمایشی از این مدل مفهمومی هاچ بک ارائه کرده و خود را مهیای رخ نمایی از این خودرو می کند، خودرویی که گفته می شود نسل بعدی مزدا 3 در طراحی خاص و زیبای آن خفته است.

در تصاویر پیش نمایش مزدا از این کانسپت جدید، خودرویی هاچ بکِ 5 در با ظاهری مفهومی و کانسپت گونه دیده می شود که به احتمال زیاد نسخه‌ای که از این کانسپت برای تولید انبوه ارائه می شود از طراحی ملایم و امروزی تر برخوردار خواهد بود.

جلو پنجره خیره کننده، چراغ های جلوی نازک و طراحی عضلاتی انتهای خودرو دست به دست هم داده اند تا کانسپت Kai ظاهری جذاب، اسپرت و شیک به خود بگیرد. از دیگر نکات قابل توجه در طراحی این خودرو، قرار داشتن 2 خروجی اگزوز در اسپویلر انتهای خودرو است.

نمای داخلی خودرو نیز به خودی خود منحصر به فرد و خاص است چرا که کمتر دکمه‌ای در آن دیده می شود و ترکیب رنگ های غالب مشکی و کمی هم پوشش های قرمز رنگ نمود ویژه‌ای به محیط داخل خودرو داده است.

مزدا به جز تصاویری که در این خبر مشاهده میکنید، اطلاعات دیگری از این کانسپت منتشر نکرده است و باید منتظر اطلاعات تکمیلی مزدا از این خودروی مفهومی در خلال برگزاری نمایشگاه باشیم.

چهل و پنجمین نمایشگاه خودروی توکیو از تاریخ 27 اکتبر لغایت 6 نوامبر برپا خواهد شد و خودروسازان حاضر در این گردهمایی از هم اکنون و پیش از افتتاح رسمی نمایشگاه اقدام به انتشار پیش نمایش ها و معرفی ابتدایی و سانسور شده‌ محصولات خود کرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها