هلاکت 13 تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی مصر

هلاکت 13 تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی مصر
جمعه 5 آبان 1396 - 15:11

در درگیری های خونین امروز جمعه بین نیروهای امنیتی مصر و گروه های مسلح در جاده "الواحات" تا کنون 12 تروریست کشته شده اند.

العالم - مصر

به گزارش خبرنگار العالم در مصر منابع امنیتی مصر گفتند درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه های مسلح در کیلومتر 175 جاده الواحات بین اسیوط و الخارجه در وادی الجدید همچنان ادامه دارد.

احتمال دارد این گروه های تروریستی با گروهی که در درگیری های جمعه گذشته در کیلومتر 135 جاده الواحات نقش داشتند، در ارتباط باشند. در درگیری های جمعه گذشته 16 پلیس کشته شدند.

یک منبع امنیتی گفت که نیروهای امنیتی مصر این منطقه را در حال حاضر پاکسازی کرده اند؛ دستگاه های امنیتی نیز برای تأمین امنیت مسافران، جاده را بسته اند.

در همین راستا تعداد زیادی آمبولانس به منظور انتقال مجروحان به سرعت به منطقه اعزام شدند.

یک منبع آگاه در وزارت کشور مصر به خبرگزاری "الشرق الاوسط" گفت که عناصری که در این درگیری نابود شده اند بسیار خطرناک بودند. این منبع آگاه خاطرنشان کرد که بر اساس اطلاعاتی که از قبل به سازمان اطلاعات ملی مصر رسیده بود، تعدادی از عناصر تروریستی در یکی از پناهگاه های کوهستانی مجاور کیلومتر 175 جاده الواحات پناه گرفته اند؛ لذا بلافاصله نیروهایی از امنیت ملی و سازمان اطلاعات مرکزی و امنیت عمومی مصر برای دستگیری این عناصر عازم محل مورد نظر شدند.

این منبع تصریح کرد که به محض ورود نیروهای امنیتی به محل، تروریست ها شروع به تیراندازی کردند در نتیجه مأموران امنیتی نیز به ناچار به روی تروریست ها آتش گشودند. در این درگیری 13 نفر از عناصر تروریستی کشته شدند و مقدار قابل توجهی اسلحه و گلوله از آنها کشف شدند.

208

پربیننده ترین خبرها