نفوذ جریان سرد به استان‌های شمالی

نفوذ جریان سرد به استان‌های شمالی
جمعه 5 آبان 1396 - 18:24

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به نفوذ جریان‌های سرد شمالی به استان‌های ساخلی خزر از وقوع باد و گرد و غبار در برخی مناطق کشور خبر داد.

العالم- ایران/ اقتصادی 

احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی 24 ساعت آینده با نفوذ جریان‌های سرد شمالی دراستان‌های ساحلی دریای خزر درمناطقی از اردبیل، گیلان و مازندران ابرناکی و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعد ازظهر امروز درمناطقی ازشمال غرب کشور نیز رشد ابر، رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست، تصریح کرد: فردا و پس‌فردا باگذر موج تراز میانی از شمال غرب در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در بعضی ساعات افزایش ابر، رگبار باران گاهی وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: همچنین طی فردا و پس‌فردا بدلیل پیش‌بینی وزش باد شدید در نیمه غربی کشور، وقوع باد و گرد و خاک در غرب و شمال غرب کشور دور از انتظار نیست و طی روزهای شنبه و یکشنبه وزش باد شدید جنوبی در استان‌های گیلان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان گفت: آسمان تهران فردا و پس‌فردا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی در بعد از ظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها