ویدیو/ لگد مدافع تیم المپیک مارسی به یک تماشاگر برای او گران تمام شد

شنبه 13 آبان 1396 - 07:54

لگد پاتریس اورا، مدافع تیم فوتبال المپیک مارسی به یک هوادار این باشگاه، برای وی گران تمام شد و تعلیق حضورش در این تیم را به دنبال داشت.

العالم ـ اروپا

حضور پاتریس اورا، مدافع المپیک مارسی در این تیم به دنبال درگیری و تعرض وی به یک هوادار، به حالت تعلیق درآمد. المپیک مارسی یکی از محبوب ترین باشگاه‌های فوتبال فرانسه است.

براساس گزارشها پیش از دیدار المپیک مارسی با تیم پرتغالی ویتوریا گیمارش در چهارچوب بازیهای لیگ اروپا (UEFA Europa League) یکی از هواداران مارسی که به کنار زمین آمده بود به پاتریس اورا فحش و ناسزا می گوید، این بازیکن نیز با وارد آوردن یک ضربه با پا به صورت وی واکنش نشان می دهد.

باشگاه المپیک مارسی با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن این رفتار می گوید: «پاتریس اورا به عنوان یک بازیکن حرفه ای باتجربه نباید به این صورت نامناسب واکنش نشان دهد.» در قسمت دیگری از این بیانیه «رفتار غیرقابل قبول از سوی مشتی از تماشاگران با هدف تحریک و توهین و ابراز تنفر» محکوم شده است.

به گزارش یورو نیوز، برخی رسانه‌های محلی گزارش کرده اند که هوادار مورد حمله قرار گرفته، به اورا توهین‌های نژادپرستانه کرده بود.

یوفا نیز در نظر دارد درباره این رویداد تصمیم گیری کند. پیش بینی می شود تدابیر و تنبیه انضباطی علیه این بازیکن ۳۶ ساله تعیین و به مرحله اجرا درآید.

باشگاه المپیک مارسی تحقیقات خود درباره این رویداد را تکمیل می کند و در آینده با احضار پاتریس اورا تدابیر اتخاذ شده علیه وی را اعلام خواهد کرد.

پاتریس اورا با تیم های موناکو، منچستر یونایتد و یوونتوس پنج بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده است.

پربیننده ترین خبرها