كشته و زخمی شدن ده ها مزدور سعودی در تعز يمن

كشته و زخمی شدن ده ها مزدور سعودی در تعز يمن
يکشنبه 14 آبان 1396 - 00:49

ده ها مزدور وابسته به سعودی در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های تعز کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم منابع یمنی اعلام کردند که در عملیات هجومی ارتش و کمیته های مردمی به مواضع مزدوران سعودی در مناطق الجحملیه، اطراف پایگاه التشریفات در شرق تعز و عملیات پاکسازی مواضع دشمن در جبهه های الصلو و المعافر و الوازعیه تعدادی از مزدوران کشته و زخمی شدند.

در جریان عملیات پاکسازی روستای الصبار و مناطق اطراف آن در منطقه الصلو نیز تعدادی از مزدوران سعودی کشته و تعدادی مجروح شدند.

در جبهه حیفان در جنوب تعز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در عملیاتی گسترده به مواضع مزدوران حمله کردند که به دنبال  آن تعدادی از روستاهای منطقه و مواضع استراتژیک و ارتفاعات مسلط به منطقه طور الباحه به تصرف نیروهای یمنی درآمد.

در جاده عدن به تعز و جبهه حیفان هم تعدادی از مزدوران که تلاش می کردند به مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی نزدیک شوند کشته ویا مجروح شدند و حملات آنان که با پشتیبانی بمباران جنگنده های ائتلاف سعودی همراه بود با شکست مواجه شد.

یک منبع نظامی یمنی همچنین اعلام کرد که در ساعت های گذشته دست کم 36 مزدور در تک تیراندازی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در جبهه های تعز، میدی، نهم و سایر مناطق کشته شده اند. 

پربیننده ترین خبرها