سردار ایزدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی می کوشند با جنگ سایبری به تأسیسات هسته ای ایران آسیب برسانند

آمریکا و رژیم صهیونیستی می کوشند با جنگ سایبری به تأسیسات هسته ای ایران آسیب برسانند
يکشنبه 14 آبان 1396 - 11:31

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم، گفت: ما باید در جنگ الکترونیک خود را مهیای مقابله با تهدیدات احتمالی از سوی دشمنان بکنیم و در این زمینه می توانیم به یکی از قدرت‌های جهانی تبدیل شویم.

العالم - ایران / سیاسی

به گزارش ایسنا، سرلشکر مصطفی ایزدی در چهارمین همایش پدافند جامع کشور با بیان اینکه باید خود را برای مقابله با جبهه کفر آماده کنیم، گفت: تکنولوژی‌ها هر روز پیچیده تر می شود و ما باید خود را برای مقابله با آنها آماده کنیم و امروز نیز ایستادگی غرب در برابر فرهنگ ما به دلیل پیشرفت های متعددی است که انقلاب داشته است و اگر امروز رئیس جمهور احمق آمریکا راهبرد جدیدی ارائه می دهد نیز از حوزه دفاعی است.

وی افزود: در حوزه پدافند عامل و غیرعامل اگر یک روز فقط نیروهای مسلح در مقابل تهاجم ها دشمنان هدف قرار گرفته بودند، امروز با تهدیدات نرم و غیرنرمی مانند تحریم های اقتصادی رو به رو هستیم که تمامی یک جامعه را هدف قرار می دهد؛ پس دشمنان ما برای رسیدن به اهداف خود از هر ابزاری استفاده می کنند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم، گفت: دشمنان با بهره برداری از ابزارهای اقتصادی، دیپلماسی و سیاسی می کوشند کشور را در ابعاد مختلف مورد فشار قرار دهند و شاهد هستید که آمریکا از حربه اقتصادی علیه روسیه نیز استفاده می کند.

ایزدی ادامه داد: امروز بحث جنگ ترکیبی مطرح است و ما شاهد استفاده دشمن از این جنگ ترکیبی هستیم، به طوری که آنان می خواهند ابزار نظامی جبهه مقاومت را بگیرند و سپس انگیزه مقاومت را از بین ببرند تا بر این جبهه غلبه کنند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم تاکید کرد: یکی از مواردی که باید در پدافند غیرعامل و عامل به آن توجه کرد جنگ سایبری و جنگ پست مدرن است که در حوزه فیزیکی، اطلاعاتی و شناختی عمل می کنند و به همین دلیل رهبری فرمودند که فضای مجازی قتلگاه جوانان است.

وی افزود: در نیروهای مسلح و امنیتی عملیات های مختلفی وجود دارد اما آنچه بسیار اهمیت دارد جنگ در فضای سایبری و تاثیرگذاری روی عقیده است و فضای سایبری نیز به عنوان بعد پنجم در نبردهای ما با جبهه باطل است.

ایزدی تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی می کوشند به تأسیسات هسته ای مان آسیب برسانند و شما هم می‌دانید که دشمنان انقلاب بدون عمل فیزیکی و تنها با جنگ سایبری به دنبال آسیب به مراکز هسته ای ما هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در حوزه سایبری امکانات فراوانی دارد و با انجام رزمایش های متعدد خود را آماده کرده است، پس ما باید در جنگ الکترونیک خود را مهیای مقابله با تهدیدات احتمالی از سوی آنان بکنیم و البته این نقطه، پاشنه آشیل دشمنان انقلاب اسلامی هم هست که اگر به این حوزه توجه کنیم می توانیم به یک قدرت در جهان تبدیل شویم.

ایزدی در پایان گفت: پدافند غیر عامل در حوزه سایبری بسیار اهمیت دارد و باید بتوانیم توان بالایی در نیروهای مسلح ایجاد کنیم تا از انقلاب که برایش تلاش بسیاری شده و تا امروز به موفقیت های بسیاری رسیده و البته از جبهه مقاومت دفاع کنیم.

پربیننده ترین خبرها