کاشانی: گرشاسبی، مدیرعامل موقت پرسپولیس است

کاشانی: گرشاسبی، مدیرعامل موقت پرسپولیس است
يکشنبه 14 آبان 1396 - 21:42

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه ای که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم مقرر شد زمان را از دست ندهیم تا آقای گرشاسبی کارهای مدیریتی را تا اطلاع ثانوی برعهده بگیرد.

العالم - ایران/ ورزشی

مهر -- جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب حمیدرضا گرشاسبی عضو هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل موقت باشگاه پرسپولیس افزود: جلسه ای که امشب با آقای وزیر داشتم جمع بندی های خوبی را برای باشگاه پرسپولیس در پی داشت. مقرر شد با توجه به شناخت کامل آقای گرشاسبی از وضعیت موجود باشگاه، ایشان را به عنوان مدیرعامل موقت انتخاب کنیم.

وی گفت: این موضوع به معنای قطع همکاری با آقای طاهری نیست. مدیرعامل باشگاه به عتبات عالیات رفته است و تا زمان بازگشت طبیعی بود که فردی را برای پیگیری امور مدیریتی انتخاب کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آینده مدیریت این باشگاه تصریح کرد: آقای حاجی بیگی نیز در نشست امشب حضور داشت. می توانید از او هم سئوال بپرسید که چه اتفاقاتی رخ داده است. من باید بگویم دغدغه آقای سلطانی فر به عنوان وزیر برای تیم های پرسپولیس و استقلال بسیار زیادی است. او به همه چیز فکر می کند و سپس تصمیم می گیرد.

به همین خاطر صحبتی درباره جانشین احتمالی آقای طاهری نداشتیم. چه کسی بهتر از طاهری می تواند مدیریت باشگاه را در شرایط فعلی برعهده بگیرد. او کارهای زیادی برای باشگاه پرسپولیس انجام داده و نباید زحماتش را نادیده گرفت.

کاشانی درباره اینکه گفته می‌شود طاهری به دلیل برخی فشارها از سوی برخی مدیران وزارتخانه برای همکاری با اسپانسر قبلی باشگاه مجبور به استفعا شده است، ادامه داد: به هیچ وجه در جلسه با وزیر چنین صحبت هایی نشد. مشکلات  اداری باعث شده است تا آقای طاهری برای ادامه فعالیت در باشگاه پرسپولیس نیازمند صدور مجوز باشد. مشکلاتی نظیر دو شغله بودن و قانون بازنشستگی سبب می‌شود تا چنین بحث هایی هم بوجود بیاید.

وی در پایان تصریح کرد: مشکل پرسپولیس و استقلال باید به صورت ریشه ای حل شود. برای همین منظور باید به فکر خصوصی سازی این باشگاهها باشیم تا باشگاهداری معنای واقعی بگیرد و پیشکسوتان نیز در جایگاه های اصلی خود قرار بگیرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها