شوخی نابه‌جای ۲ دوست در هتل با پایانی مرگبار

شوخی نابه‌جای ۲ دوست در هتل با پایانی مرگبار
دوشنبه 15 آبان 1396 - 17:54

دو همکار حین کار در هتلی در مرکز تهران با یکدیگر شوخی کردند اما این شوخی، پایانی تلخ و مرگ یکی از این دو را رقم زد.

العالم - گوناگون

تسنیم -- شامگاه 24 شهریور ماه سال جاری دو دوست به نام حامد و سهیل که با هم در یک هتل کار می‌کردند با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و ساعتی پس از این حادثه حامد سی و شش ساله حالش بد شد و یکم مهر ماه در حالیکه در بیمارستان سوم شعبان بستری بود، جان باخت.

پس از مرگ حامد، جسد وی برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکی قانونی پس از مدتی علت مرگ او را سکته حاد قلبی اعلام کرد.

همزمان با آغاز تحقیقات درباره این پرونده، خانواده حامد با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از سهیل شکایت کرده و وی را در مرگ حامد مقصر دانستند.

در ادامه روند رسیدگی به پرونده، سهیل به دادسرا احضار شد و در اظهاراتش به محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران گفت: من و حامد با یکدیگر در یک هتل در مرکز تهران کار می‌کردیم، من در رستوران هتل و حامد در رزرواسیون مشغول به کار بود؛ من و سهیل با هم رابطه بسیار خوبی داشتیم و زیاد با هم شوخی می‌کردیم اما شوخی‌های ما جنبه بدی نداشت.

وی که چهل و شش سال سن دارد، در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: روز حادثه در هتل بودیم که یک مسافر خارجی به هتل آمده بود، حامد به شوخی به من گفت که آن مسافر خارجی پولدار است و دخترم را به عقد او دربیاورم که من از حرفش ناراحت شدم و به او گفتم دیگر چنین حرفی نزد اما او مجدداً حرفش را تکرار کرد که با یکدیگر بحثمان شد و با هم دست به یقه شدیم اما در نهایت سایر دوستان، ما را جدا کردند و با هم آشتی و روبوسی کردیم.

وی افزود: سرانجام حامد که کارش تمام شده بود از رستوران هتل برای خانواده‌اش غذا تهیه کرد، مدیر داخلی هتل برای او یک آژانس گرفت و حامد راهی خانه‌اش شد، حدود 45 دقیقه بعد از رفتن حامد، با هتل تماس گرفته و گفتند که حامد حالش در میانه را بد شده و وی را به بیمارستان برده‌اند، متأسفانه حامد چند روز بعد از بستری شدن در بیمارستان فوت کرد.

پس از این اظهارات، محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستور داد تا اظهارات شاهدان درگیری اخذ شود، فیلم دوربین مداربسته که لحظه درگیری حامد و سهیل را ثبت کرده است به رؤیت کارشناسان پزشکی قانونی برسد و آنها اعلام کنند که درگیری بین حامد و سهیل در مرگ حامد تأثیر داشته یا خیر و اگر تأثیر داشته، این تأثیر به چه اندازه بوده است.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها