اعطای میزبانی جشنواره های بین المللی World Snow day و Snow Kids به ایران

اعطای میزبانی جشنواره های بین المللی World Snow day و Snow Kids به ایران
شنبه 20 آبان 1396 - 15:20

پس از 38 سال ،اولین تفاهم نامه همکاری فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران و مجموعه تفریحی ورزشی توچال منعقد شد.

العالم _ ایران / ورزشی

 با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک این مجموعه با فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران، زمینه توسعه ورزش اسکی و گسترش آن برای استفاده همه مردم و توسعه ورزش های همگانی پیرو منویات مقام معظم رهبری ، امکان بهره وری بیش از پیش از پتانسیل های مجموعه تفریحی ورزشی توچال  را فراهم کرد.

بنابراین گزارش ، سید محمدرضا پرهیزکار مدیر عامل شرکت تله­ کابین توچال هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ارایه خدمات مطلوب تر به اسکی بازان و جذب حداکثری ورزشکاران در این مجموعه عنوان و تصریح کرد : ظرفیت های بالقوه پیست اسکی بین المللی توچال ما را بر آن داشت تا با برنامه ریزی صحیح و استفاده از امکانات استاندارد این مجموعه ، امسال شاهد حضور بیشتر ورزشکاران ورزش مفرح اسکی باشیم.

وی افزود : با توافق صورت گرفته و انعقاد تفاهم نامه همکاری با فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران، توسعه ورزش اسکی و گسترش آن در شهر تهران به منظور توسعه ورزش همگانی و بالا بردن سطح مراجعه عموم مردم در راستای استعداد یابی و توسعه ورزش قهرمانی در دستور کار قرار گرفته است.

پرهیزکار گفت : اعطای میزبانی مسابقات و رویدادهای بین المللی ، اعطای میزبانی جشنواره­ های بین المللی World Snow day و Snow Kids به توچال و همچنین اخذ الگوهای ورزش اسکی در حوزه های مدیریت پیست ، مدارس اسکی ـ توریسم ورزشی از مراکز معتبر و پیاده سازی در این مجموعه از جمله بندهای مهم این تفاهم نامه است.

مدیر عامل شرکت تله ­کابین توچال ضمن قدردانی از سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران ، مبنی بر انعقاد تفاهم نامه همکاری افزود: ارایه خدمات به تیم های ملی و تیم های منتخب فدراسیون اسکی ، همکاری جهت فعالیت های آموزشی و دوره های مربیگری ،از بندهای مورد توافق گرفته طرفین می­باشد.

گفتنی است این تفاهم نامه همکاری ، برای اولین بار در کشور است که ظرفیت های بهره وری طرفین به کمک نسل های جدید اسکی بازان  و استعدادیابی برای پرورش نیرو های مستعد با هدف قهرمانی و در نهایت سربلندی کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

پیست اسکی بین المللی توچال ، مرتفع ترین پیست اسکی طبیعی کشور ، نزدیک ترین پیست بین المللی به پایتخت در منطقه یک تهران واقع شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها