پیشگویی نوستراداموس: جنگی بزرگ در خاورمیانه راه می افتد

پیشگویی نوستراداموس: جنگی بزرگ در خاورمیانه راه می افتد
سه شنبه 23 آبان 1396 - 23:17

در روزهای پایانی هر سال جستجو درباره پیشگویی کارشناسان برای سال جدید آغاز می شود و شاید پیشگویی های نوستراداموس فیلسوف بزرگ فرانسوی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد با توجه به آنکه اغلب پیشگویی هایش به حقیقت پیوست.

العالم ـ گوناگون

از مهمترین پیشگویی های نوستراداموس، حمله به برج های دوقلوی تجارت جهانی در آمریکا در 11 سپتامبر 2001 و پیشگویی هایی درباره ناپلئون و هیتلر و توسعه بمب هسته ای و نیز پیشگویی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری است.

این پیشگوی فرانسوی اما برای سال 2018 چندین مساله را پیش بینی کرد از جمله بارش شدید باران در اروپاست. طبق این پیشگویی کشورهای انگلیس، ایتالیا، چک و مجارستان در معرض سیل قرار خواهند گرفت.

وی افزود: موج شدید گرما آسیا را در می نوردد و در پی آن بسیاری از ساکنان آسیا به مناطق سردسیر در شمال خواهند گریخت؛ همچنین پس از استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه و عراق بسیاری از مردم به مهاجرت به اروپا و روسیه چشم خواهند دوخت.

فیلسوف فرانسوی همچنین پیش بینی کرد که یک منطقه جنگی جدیدی در خاورمیانه ظاهر خواهد شد که جان بسیاری را خواهد گرفت و مشکل جنگ بر اساس درگیری های میان اقوام از ادیان مختلف بوجود خواهد آمد و خطر جنگ جهانی سوم بروز خواهد کرد.

نوستراداموس همچنین گفت: مشکلاتی در ایالات متحده آمریکا نه فقط در عرصه اقتصادی بلکه در تمام جنبه های مختلف زندگی بوجود خواهد آمد.

پیشگوی فرانسوی اظهار داشت: اختلافاتی میان امریکا و دیگر کشورها از جمله کشورهای متحدش در اروپا بوجود خواهد آمد همچنین اختلاف بزرگی میان امریکا و چین بروز خواهد کرد که در پی آن نفوذ آمریکا کاهش خواهد یافت و چین به قدرت اول اقتصادی تبدیل می شود.

یادآور می شود که میشل دی نوسترادام که به نوستراداموس شهرت دارد، یک داروساز و ستاره شناس فرانسوی بود و آثار بسیاری از خود برجای گذاشت که پیشگویان هر سال در این کتابها در جستجوی پیش بینی های جدید هستند.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها