توزیع ۸ هزار غذای گرم روزانه در بین زلزله‌زدگان

توزیع ۸ هزار غذای گرم روزانه در بین زلزله‌زدگان
چهارشنبه 24 آبان 1396 - 09:07

قائم مقام سازمان اوقاف گفت: یکی از اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات به هموطنان زلزله زده راه‌اندازی آشپزخانه در منطقه سرپل ذهاب است که روزانه بیش از ۸ هزار پرس غذای گرم را طبخ و بین مردم عزیز منطقه توزیع می‌کند.

العالم- ایران

عبدالرضا عابد از مناطق زلزله زده قصرشیرین و سرپل ذهاب در استان کرمانشاه بازدید و با هموطنان آسیب دیده از این حادثه دردناک ابراز همدردی کرد.
قائم مقام سازمان اوقاف با عرض تسلیت این مصیبت جانگداز به ملت ایران و آسیب دیدگان این حادثه جانگداز گفت: ادارات کل اوقاف استان‌های کرمانشاه، همدان، ایلام، کردستان و لرستان پس از وقوع این حادثه وارد عمل شدند و بیش از 150 نفر از همکاران ما در اداره کل اوقاف کرمانشاه و ادارات تابعه بلافاصله با حضور در مناطق آسیب دیده قصرشیرین و سرپل ذهاب با توزیع آب معدنی و انواع کنسرو و مواد غذایی به یاری هموطنان آسیب دیده شتافتند.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات انجام شده در این راستا راه‌اندازی آشپزخانه در منطقه سرپل ذهاب است که روزانه بیش از 8000 پرس غذای گرم را طبخ و میان مردم عزیز منطقه توزیع می‌کند.
وی همچنین توزیع آب معدنی، قند، چایی، انواع کنسرو و مواد غذایی را از دیگر خدمات کارکنان اوقاف به مصیبت دیدگان این حادثه برشمرد و افزود: ادارات اوقاف ایلام، همدان، کردستان و لرستان کمک‌های مختلف خویش را برای زلزله زدگان به اوقاف استان کرمانشاه ارسال و پس از تجمیع در این اداره کل توسط نیروهای بسیجی و کارکنان اوقاف در بین آسیب دیدگان و هموطنان زلزله زده توزیع می‌شود.

فارس 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها