راهی برای حل اختلال تلگرام

راهی برای حل اختلال تلگرام
چهارشنبه 24 آبان 1396 - 17:28

برخی از کاربران تلگرام معتقدند این پیام رسان فیلتر شده است اما چنین نیست، برای حل اختلال تلگرام چند راهکار ساده وجود دارد.

العالم - گوناگون

باشگاه خبرنگاران -- برای حل مشکلات احتمالی که در نسخه های قبلی بوجود آمده است ، تلگرام نسخه جدیدی را ارائه داده است. کافیست نسخه 4.5 پیام‌رسان محبوب تلگرام با ویژگی‌های جدید و جالبی که در خبر زیر منتشر شده را نصب کنید.

گفتنی است در بین کاربران ایرانی نرم افزار پیام رسان تلگرام به میزانی مشهور و محبوب است که نیازی به تعریف از این نرم افزار نیست. کاربران ایرانی تلگرام بیش از 30 میلیون نفر تخمین زده می شوند. مهمترین نکته محبوبیت تلگرام را میتوان ارائه ویژگی های جدید و کاربردی در هر بروزرسانی دانست.

ویژگی های نسخه جدید تلگرام 4.5:

مجموعه عکس: در زمان ارسال همزمان چندین عکس و فیلم، آنها را در یک آلبوم جمع آوری کنید. همچنین می‌توانید ترتیب دقیق فایلهایی را که ارسال می‌کنید تعیین کنید.

پیام‌های ذخیره شده: پیامها را با ارسال به بخش «پیام‌های ذخیره شده»، علامت گذاری کنید. و سپس از طریق لیست گفتگوها و صفحه تنظیمات، به آنها دسترسی داشته باشید.

جستجوی بهتر: با تایپ کردن عنوان ربات‌ها و کانال های عمومی در کادر جستجو، آنها را سریعتر پیدا کنید. ربات‌ها و کانالهای پر بیننده، در ابتدای لیست نمایش داده می‌شوند.

پیام‌های سنجاق شده: اگر مدیر یک کانال هستید، برای جلب توجه مخاطبانتان به اطلاعیه‌های مهم، پیامها را به بالای صفحه پیوست کنید.

دانلود نسخه 4.5 تلگرام برای اندروید 

دانلود نسخه 4.5 تلگرام برای IOS

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها