مشاور سیاسی و دیپلمات یمنی:

جوانان، ضامن پایداری انقلاب یمن

جوانان، ضامن پایداری انقلاب یمن
دوشنبه 28 فروردين 1391 - 04:13

العالم،قاهره ـ يک مشاور سياسي و ديپلمات يمني با تاكيد بر اينكه جوانان حاضر در ميادين تغيير تنها تضمين براي تداوم انقلاب يمن هستند، به جوانان انقلاب توصيه كرد كه فريب هيچ يك از شيوه هاي گفتگو و عقب نشيني از ميادين را نخورند.

"ابراهيم الجهمي" در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: ميدانهاي تغيير، تنها تضمين براي تداوم انقلاب جوانان است؛ اگر امروز سخن از گفتگو با افراد حاضر در ميدانها به ميان مي آيد، بايد بدانيم كه آيا اين اقدام نوعي ابتكار است.

وي افزود: مرحله گفتگو با جوانان در ميدانها بايد پس از بازسازي ارتش و برخي مراحل ديگر صورت گيرد.

مشاور سیاسی و ديپلمات يمني تاكيد كرد كه ناامني در استانهاي يمن و مستقر شدن عناصر القاعده و ناامني موجود در كشور و نيز قطع برق همگي نشان مي دهد كه حكومت در ارائه خدمات به مردم شكست خورده است.

وي افزود: ما با ماندن جوانان در ميدانهاي تغيير در همه نقاط  كشور موافقيم و به آنها مي گوييم كه فريب هيچ يك از شيوه هاي گفتگو را نخوريد؛ زيرا اين نوعي رويگرداني از انقلاب به شمار مي آيد و هر كسي كه ميدانها را ترك كند به معناي بازگشتن از انقلاب استز

اين دیپلمات یمنی تاکید کرد: عقب نشيني صورت نمي گيرد تا اينكه همه خواسته هاي انقلاب به طور كامل اجرا شود.

الجهمي تصريح كرد: حزب علی عبدالله صالح دیکتاتور مخلوع یمن از داخل حكومت و ارتش، انقلابي معكوس را رهبري مي كند و همچنان عناصر عبدالله صالح بر بسياري از نهادهاي كشور مسلط هستند.

دیپلمات یمنی به احزاب "ديدار مشترك" توصيه كرد كه بويژه پس از شكست بزرگ حكومت فعلي يمن، به صفوف انقلاب بازگردند.

پربیننده ترین خبرها