منافقين در آستانه فروپاشي

منافقين در آستانه فروپاشي
دوشنبه 28 فروردين 1391 - 10:27

عضو فراكسيون الاحرار در مجلس نمايندگان عراق تاكيد كرد که گروهك تروريستي منافقين در حال نابودي و اضمحلال است و همه جنايات آنها عليه مردم اين کشور رو شده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم،"حسين كاظم همهم"  در گفت و گو با "ندای حقیقت" انتقال گروهک تروریستی منافقین از اردگاه اشرف را، سيلي محمكي بر آن دسته از سياستمداران عراقي دانست كه از این گروهک تروریستی حمایت می کردند.

در همين حال خانم "عتاب الدوري" عضو فراكسيون فهرست العراقيه نيز گفت العراقيه از حضو گروهك منافين در عراق حمايت نمي كند و بلكه خواهان اخراج آن از خاك عراق است، زيرا قانون اساسي عراق اجازه ماندن اين گروه در خاك عراق را نمي دهد.

"سيروس مرسل پور" چند روز پيش از اعضاي اين گروهك تروريستي از پادگاه اشرف فرار كرد و به نيروهاي پليس عراق پناه آورد و خود را تسليم كرده است؛ همچنين خبرهاي تایيد نشده اي نيز حاكي از آن است كه 5 نفر از اعضاي اين گروهك شب جمعه از اردوگاه لیبرتی در نزدیکی بغداد گریخته اند.

جدا شدگان از اين گروهك از نارضايتي شديد در بين اعضاي آن خبر مي دهند و علت آن نيز وجود اختلافات میان مريم رجوي مسئول اين گروه با دیگر مسئولان آن گزارش شده است.

"رياض غريب" نماينده ائتلاف دولت عراق در پارلمان نيز گفت: دادگاه عالي جنايي عراق بر محاكمه اعضاي اين گروهك به علت جنايت هايي كه عليه مردم عراق مرتكب شده است، تاكيد مي كنند.

غريب تاكيد كرد که اسناد و مداركي وجود دارد كه حجم جنايت هاي گروهك تروريستي منافقين را نشان مي دهد.

 

 

 

 

 



پربیننده ترین خبرها