بیانیه جبهه خلق برای آزادی فلسطین فرماندهی کل؛

عربستان سعودی به ابزاری برای خدمت به رژیم صهیونیستی تبدیل شده است

 عربستان سعودی به ابزاری برای خدمت به رژیم صهیونیستی تبدیل شده است
يکشنبه 28 آبان 1396 - 11:46

جبهه خلق برای آزادی فلسطین فرماندهی کل،به دنبال گفت وگوی پایگاه سعودی ایلاف با رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ،بیانیه مطبوعاتی صادر کرد.

العالمفلسطین 

در این بیانیه آمده، کشور عربستان سعودی که باید در خدمت به حرمین شریفین باشد هم اکنون به ابزاری برای خدمت به رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

اقدام عربستان در مصاحبه دشمنان صهیونیستی با رسانه های خود در واقع  اعلامن جنگ علیه حقوق مردم فلسطین است.

این بیانیه افزود: جبهه خلق برای آزادی فلسطین فرماندهی کل معتقد است مصاحبه پایگاه سعودی "ایلاف " با رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بیش از یک رابطه عادی سازی و بیش از یک مصاحبه رسانه ای صرف است بلکه نقض آشکارهمه ارزشها و رسوم و اخلاق سیاسی و مذهبی و ملی و قومی است بلکه اعلان جنگ بر ضد ملت فلسطین وحقوق ماست و  آغاز اقدام آشکار عربستان در ارائه ابتکارات مشکوک با عنوان صلح است و شاید آنچه که موسوم به ابتکار صلح عربی دراین راستا باشد.

اما فصل خطرناکتر و مخرب تر، تروریست تکفیری برنامه ریزی شده ای زیر چتر امریکا و هم پیمانانش است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین خواهان ضرورت اتخاذ موضع گیری آزادانه فلسطین و کشورهای عربی و همه نیروهای فعال است تا این جنگ را که با ترویج و عادی سازی با سیاست های آدم کشان  صهیونیستی انجام می شود را محکوم کنند با این نکته که  مردم فلسطین  با همه پیمان های ذلت بار و تلاش برای تحمیل توافق اسلو مخالف بوده و در برابر  هر اقدام خصمانه ای از هر سو چه کشورهای عربی و اسلامی و چه گروه های داخلی مقاومت می کند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین فرماندهی کل، به همه کسانی که در سایه بی ثباتی به وجود آمده درمنطقه توسط وهابی ها و تکفیری های صهیونیست، به ضرر مردم و حقوق تاریخی فلسطین اقدام می کنند، هشدار می دهد.

217

پربیننده ترین خبرها