اسيران فلسطيني اعتصاب غذا كردند

اسيران فلسطيني اعتصاب غذا كردند
سه شنبه 29 فروردين 1391 - 16:25

غزه (العالم) - اسيران فلسطيني از امروز (سه شنبه 29 فروردين برابر با 17 آوريل) كه روز اسير نامگذاري شده است، دست به اعتصاب غذا زدند.

"خضر حبيب" يكي از مسئولان جنبش جهاد اسلامي فلسطين در مصاحبه با شبكه خبري العالم، از جنبش اسيران خواست كه در اقدام خود يعني اعتصاب غذا ، متحد و يكپارچه شوند تا بتوانند به حقوق خود به عنوان اسيران فلسطيني از طريق اعمال فشار بر رژيم صهيونيستي دست يابند.

وي گفت: ما در شرايط كنوني از گروه هاي فلسطيني نيز مي خواهيم كه به تبعيت از اسيران فلسطيني، با هم متحد و يكپارچه شوند و اختلافات را كنار بگذارند.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين بهره برداري از اقدام اسراي فلسطيني در اعتصاب غذا در زندان هاي رژيم صهيونيستي براي پايان دادن به اختلافات داخلي فلسطين و تحقق آشتي ملي را خواستار شد.

حبيب گفت: اسراي ما در زندان هاي رژيم صهيونيستي بهاي دفاع از ملت و امت خود را در مقابله با رژيم جنايتكار و نژاد پرست صهيونيستي مي پردازند.

وي افزود: اسراي فلسطيني با بدترين روش هاي نژادپرستانه و سياست آزار و اذيت در زندان هاي رژيم اسراييل به ويژه در اين برهه روبرو هستند زيرا اكنون زمام امور در دست كابينه افراطي و راستگراي اسرائيل در تل آويو است كه روشي خصمانه و جنايتكارانه را در قبال اسراي قهرمان فلسطيني درپيش گرفته است.

حبيب تاكيد كرد كه روز اسير فلسطيني ، روز همه اسراي فلسطيني و همه آزادگان و روز حمايت از قضيه فلسطين و اسراي فلسطيني است.

وي همگان را به حمايت از قضيه فلسطين و اسراي فلسطيني كه با اقدامات جنايتكارانه رژيم صهيونيستي روبرو هستند ، دعوت كرد.

اين مسئول جنبش جهاد اسلامي فلسطين اظهار داشت: جنبش جهاد اسلامي و اسراي فلسطيني با كمك هم ، نبرد عليه رژيم صهيونيستي را تكميل خواهند كرد.

وي هشدار داد كه رژيم صهيونيستي در جنايات خود به فلسطينيان بسنده نخواهد كرد بلكه جنايات آنان همه ساكنان مناطق عربي و اسلامي را دربرخواهد گرفت.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين گفت: همه ما بايد از اسراي قهرمان فلسطيني و اقدام شجاعانه آنان مبني بر اعتصاب غذا در زندان هاي صهيونيستي، همراه و همصدا شويم.

حبيب تصريح كرد: براي پيروزي در نبردي كه اسراي قهرمان فلسطيني با دشمن صهيونيستي درپيش گرفته اند، بايد جنبش اسراي فلسطيني يكپارچه و متحد باشد تا خواسته هاي اسرا محقق شود.

وي خاطرنشان كرد: تجربه نشان داده است كه دشمن صهيونيست همواره از تنش ها و درگيري هاي داخلي در ميان جنبش اسيران و نيز در عرصه داخلي فلسطين به منظور به شكست كشاندن مبارزه فلسطينيان، بهره برداري مي كند.
04/17 ـ15:51 

پربیننده ترین خبرها