حریری در کاخ ریاست جمهوری لبنان:

میشل عون از من خواست برای استعفا کمی صبر کنم

میشل عون از من خواست برای استعفا کمی صبر کنم
چهارشنبه 1 آذر 1396 - 13:16

نخست وزیر لبنان در سخنرانی خود در کاخ ریاست جمهوری این کشور گفت: امروز استعفایم را به میشل عون رئیس جمهوری لبنان تقدیم کردم.

العالم _ لبنان

سعد الحریری نخست وزیر لبنان در سخنرانی خود در کاخ ریاست جمهوری این کشور گفت: امروز استعفایم را به میشل عون رئیس جمهوری لبنان تقدیم کردم.

وی افزود: میشل عون از من خواست که کمی درنگ کنم تا آنرا بررسی کند و من هم خواسته اش را پذیرفتم 

نخست وزیر لبنان اظهارداشت: لبنان به تلاش همه طرف ها نیاز دارد تا از همه خطرها و چالش ها به دور باشد 

حریری بیان داشت: خواهان مشارکت و همکاری واقعی همه طرف ها برای کمک به سازندگی لبنان هستم 

سعد الحریری طی سخنرانی خود در کاخ بعبدا گفت : دراین فرصت، از میشل عون رئیس جمهوری لبنان به علت پایبندی به قانون و مخالفت با نقض آن تشکر می کنم.

الحریری افزود : دراین جا ، همچنین از همه لبنانی های که درحق من لطف داشتند و صدق نیت و محبت آن ها شامل حال من شد، کمال قدردانی و تشکر را دارم .

نخست وزیر لبنان همچنین بر پایبندی کامل به همکاری با میشل عون رئیس جمهور لبنان برای حفاظت از کشور در برابر خطرات موجود در منطقه تاکید کرد و گفت که به ویژه از نبیه بری رئیس مجلس لبنان که با درایت و پایبندی به قانون ، اخلاص خود را ثابت کرد و با من رفتاری صمیمانه و برادرانه داشت، تشکر می کنم.

سعد الحریری همچنین ابراز امیدواری کرد فرصتی که میشل عون برای بررسی استعفای وی خواسته است، زمینه جدی را برای گفت و گوی مسئولان به منظور حل مسائل مورد اختلاف در لبنان فراهم کند.

پربیننده ترین خبرها