توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

باند جعل عنوان وزارت اطلاعات و دفتر‌ مقام‌ معظم‌ رهبری منهدم شد

باند جعل عنوان وزارت اطلاعات و دفتر‌ مقام‌ معظم‌ رهبری منهدم شد
چهارشنبه 1 آذر 1396 - 15:16

وزارت اطلاعات اعلام کرد: باند جعل عنوان وزارت اطلاعات و دفتر مقام معظم رهبری منهدم شد.

العالم _ ایران / سیاسی

 با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در ستاد وزارتی و اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان یک باند کلاهبرداری که از طریق جعل عنوان دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و این وزارتخانه اقدام به اخاذی می نمود متلاشی و سرکرده اصلی این باند که ماه ها متواری بود با هماهنگی مرجع قضایی در تهران دستگیر گردید.

سرکرده این باند به هویت میلاد با اجیر کردن چند نفر و ارایه کارت های صوری ضمن معرفی خود به عنوان کارمند وزارت اطلاعات و وابسته به بیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دادن وعده های مختلف به افراد ، از بیش از 50 نفر صدها میلیون تومان در 15 استان کشور کلاهبرداری کرده است.

وزارت اطلاعات همچنین به جاعلین عناوین این وزارتخانه و دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هشدار داد که با این قبیل پرونده ها بدون هیچگونه مماشاتی همچون یک مورد امنیتی برخورد خواهد کرد.

وزارت اطلاعات ضمن تشکر از همراهی دستگاه قضایی و خصوصاً دادستان شهرستان زاهدان در پیگیری این پرونده از مردم خواست تا هر گونه شکایت از وی و یا سوءاستفاده از عنوان این وزارتخانه و دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را فوراً به شماره ی 113 (ستادخبری وزارت اطلاعات) گزارش نمایند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها