کاهش دما در اغلب استان های کشور

کاهش دما در اغلب استان های کشور
پنج‌شنبه 2 آذر 1396 - 11:41

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای برای اغلب استان ها، کاهش ۴ تا ۶ درجه ای هوا را پیش بینی کرده است.

العالم - ایران

بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، با ورود توده هوای سرد به کشور، کاهش قابل ملاحظه دما در استانهای مختلف کشور به شرح زیر پیش بینی می شود: گیلان، مازندران و گلستان: ۸ تا ۱۲ درجه در پنجشنبه و جمعه، کاهش ۳ تا ۵ درجه در شنبه و ماندگاری هوای سرد تا اواسط هفته آینده.

برای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و کردستان کاهش ۴ تا ۶ درجه در پنجشنبه، کاهش ۳ تا ۵ درجه در جمعه، کاهش ۲ تا ۴ درجه در شنبه و ماندگاری هوای سرد تا روز یکشنبه پیش بینی می شود.

همچنین برای استان های کرمانشاه و لرستان کاهش ۲ تا ۴ درجه در پنجشنبه، کاهش ۳ تا ۵ درجه در جمعه و ماندگاری هوای سرد تا شنبه، برای  استان های همدان و مرکزی: کاهش ۲ تا ۴ درجه در پنجشنبه، کاهش ۲ تا ۴ درجه در جمعه و ماندگاری هوای سرد تا شنبه وبرای استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی کاهش ۶ تا ۸ درجه در شنبه، کاهش ۳ تا ۵ درجه در یکشنبه و ماندگاری هوای سرد تا دوشنبه پیش بینی شده است.

در استان های قزوین، تهران و البرز، کاهش ۴ تا ۶ درجه در جمعه، کاهش ۳ تا ۵ درجه در شنبه و ماندگاری هوای سرد تا یکشنبه و در استان های قم، سمنان و اصفهان  کاهش ۴ تا ۶ درجه در شنبه و ماندگاری هوای سرد تا یکشنبه را شاهد خواهیم بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها