بیانیه انجمن علمای یمن درباره حمله تروریستی سینا

بیانیه انجمن علمای یمن درباره حمله تروریستی سینا
شنبه 4 آذر 1396 - 18:47

انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای حمله تروریستی خونین به مسجد الروضه در سینا واقع شمال غربی مصر را که صدها شهید و مجروح برجای گذاشت محکوم و تصریح کرد که اگر حمایت و پشتیبانی بین المللی و عربی از وهابیت تکفیری نبود، هرگز چنین جنایاتی رخ نمی داد.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار العالم در یمن در این بیانیه آمده است: انجمن علمای مسلمان این جنایت هولناک در حق مؤمنان در حریم امن خدا را محکوم می کند و خواستار مقابله با تفکر، فرهنگ، کتاب ها و تألیف هایی ست که تشویق به وقوع چنین جنایاتی می کنند و با شست و شوی مغزی، زمینه کینه توزی علیه مسلمانان اعم از صوفیان، شیعیان و اباضیه و تکفیر آنها را فراهم می آورند.

در این بیانیه تصریح شده است که اگر حمایت و پشتیبانی بین المللی و عربی از وهابیت تکفیری نبود هرگز چنین جنایاتی به وقوع نمی پیوستند.

انجمن علمای یمن در این بیانیه همچنین ورود یک صهیونیست به مسجد النبی با استفاده از امکاناتی که آل سعود برای وی فراهم کرده بودند، را محکوم کرده و آن را گواهی بر کنار رفتن نقاب از چهره آل سعود و نمایان شده چهره واقعی این رژیم دست نشانده دانستند.

انجمن علمای یمن در پایان به خانواده شهدا و ملت مسلمان مصر تسلیت گفته و ابراز امیدواری کردند که این حادثه، باعث حرکتی جدی و مسئولانه برای مقابله با وهابیت و صهیونیسم شود.

208

پربیننده ترین خبرها