حمله نیروهای الحشد الشعبی به مواضع داعش در کرکوک عراق

حمله نیروهای الحشد الشعبی به مواضع داعش در کرکوک عراق
يکشنبه 5 آذر 1396 - 19:03

نيروهاي الحشد الشعبی، مواضع عناصر داعش در جزیره الجیادیه از توابع منطقه الحویجه در استان کرکوک را هدف قرار دادند و تلفاتی را به آنان وارد کردند.

العالم - عراق 

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، مسئول اطلاع رسانی الحشد الشعبی گفت که بر اساس گزارش های دقیق اطلاعاتی، تیپ دوم با همکاری لشگر بیستم از تیپ 60 ارتش عراق ، مواضع داعش را درجزیره الجیادیه هدف قرار دادند و این حمله، خساراتی را به عناصر داعش وارد کرد.

به گفته منبع یاد شده ، عناصر داعش که برخی از آنان تابعیت های بیگانه داشتند، برای حمله به نیروهای امنیتی در مکان یاد شده تجمع کرده بودند.

خبر دیگر اینکه، نیروهای یگان مهندسی الحشد الشعبی، روز یکشنبه به پاکسازی مناطق آزاد شده از اشغال داعش و بخش هایی از جاده اصلی رابط بین مناطق الحضر و راوه از مواد منفجره و مین اقدام کردند.

نماینده اطلاع رسانی الحشد الشعبی گفت که یگان های مهندسی وابسته به الحشد الشعبی، صبح امروز ، پاکسازی مناطق و روستاهای آزاد شده در صحرای الجزیره و بخش هایی از جاده اصلی رابط بین مناطق الحضر و راوه را از مین و مواد منفجره آغاز کردند.

این درحالیست که فرماندهی الحشد الشعبی امروز از آزادسازی الجزیره و البادیه که رابط بین استان های الانبار و صلاح الدین به شمار می رود، در سومین روز از اجرای عملیات «رسول الله خاتم النبيين» و سلطه بر مهم ترین مخفیگاه های داعش خبر داد تا بخش غربی آن که در مجاورت نوار مرزی عراق و سوریه بین جنوب تل صفوک و مناطق شمال القائم در انتظار پاکسازی باشند.

215

 

پربیننده ترین خبرها