امیرحاتمی مطرح کرد؛

تجهیز نیروی دریایی راهبردی ارتش

تجهیز نیروی دریایی راهبردی ارتش
دوشنبه 6 آذر 1396 - 12:14

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: صنعت دفاعی وزارت دفاع با تمام توان در جهت تجهیز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام خواهد کرد.

العالم- ایران/ سیاسی 

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک سالروز نیروی دریایی تصریح کرد: صنعت دفاعی وزارت دفاع با تمام توان در جهت تجهیز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام خواهد کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

هفتم آذرماه؛ یادآور خاطرات با شکوه روزهایی است که دلاور مردان دریادل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عشق و ایمان به آرمان های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولایت در مقابل هجوم دشمن متجاوز چونان سدی پولادین نقش آفرینی کردند.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از دفاع مقدس، با سرعت کم‌نظیری، فرایند روزآمد دست‌یابی به قابلیت‌ها و آمادگی‌های همه جانبه برای مواجهه موفق با مقتضیات و الزامات فراروی را سپری و در تعامل همه جانبه،‌ مؤثر و مستمر توام با اخلاص و برادری با نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیدایش قدرت نوظهور در عرصه امنیت افزایی برای آب‌های سرزمینی و فراسرزمینی را به "واقعیت" تبدیل کرده است.

بی‌تردید حماسه آفرینان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تبعیت از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، همچون گذشته از میهن اسلامی و سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس صیانت کـرده و حسین گونه در راه عزت، کرامت و پایداری این سرزمین الهی مجاهدت خواهند کرد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش و فرارسیدن 7 آذر سالروز نیروی دریایی به تمامی دریادلان بیدار و دریاییان رزم آشنای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارم، متخصصان صنعت دفاعی با تمام توان در جهت تجهیز این نیروی راهبردی کشورمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد و به امید الهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران را به لحاظ روزآمدی محصولات و تجهیزات مدرن، کارآمد و به روز پشتیبانی خواهند کرد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها