رد شایعات درباره دروازه بان پرسپولیس/پدر بیرانوند: محمدرضا پسر من نیست +سند

رد شایعات درباره دروازه بان پرسپولیس/پدر بیرانوند: محمدرضا پسر من نیست +سند
دوشنبه 6 آذر 1396 - 23:04

در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس و بازی کردن این بازیکن با شناسنامه برادر کوچکترش منتشر شد که خود بیرانوند و وکیلش آن را رد کرده‌اند.

العالم - ایران / ورزشی

خانه‌ی پدر بیرانوند در پشته جزایری قرار دارد که نزدیک روستای سراب‌یاس خرم‌آباد است و برای صحت و سقم این موضوع به محل زندگی آنان رفتیم.

مرتضی صفربیرانوند به خبرنگار ما گفت: من سال ۱۳۷۰ ازدواج کردم و یک‌سال بعد، خدا اولین بچه را به ما داد و اسمش را علیرضا گذاشتیم.

وی ادامه داد: دو پسر و چهار دختر دارم که پسر کوچکم ۶ سال سن دارد و درباره اینکه گفته می‌شود، محمدرضا پسر من است، چنین چیزی صحت ندارد و برادرم پسری به اسم محمدرضا دارد که متولد ۷۰ است. شناسنامه من موجود است و هر کسی شک دارد می‌تواند استعلام بگیرد.

صفربیرانوند در پاسخ به این پرسش که امکان دارد تصویری از شناسنامه‌ی برادرزاده‌اش نشان دهد؟ گفت: الان برای کار به خارج استان رفته و مدتی است که از وی اطلاعی نداریم اما اگر بخواهید می‌توانم شماره‌ی ملی او را بگویم تا از طریق ثبت احوال مشخصاتش را ببینید.

پدر علی‌رضا صغر سن است!

تاریخ تولد پدر علی‌رضا سال ۵۸ بوده که با این شرایط در ۱۲ سالگی ازدواج کرده و سال بعدش صاحب اولین بچه شده که خودش در این باره گفت: سال ۵۱ به دنیا آمده‌ام و آن زمان چون عشایر بوده‌ایم، شناسنامه نگرفته و بعد از انقلاب برای من شناسنامه گرفته‌اند.

پسرم خیلی ساده است

وی تأکید کرد: شایعاتی درباره اینکه بنده پسری به اسم محمدرضا دارم، درست نیست و افرادی قصد دارند برای علی‌رضا مشکل به‌وجود بیاورند تا او به جام جهانی نرود.

او درباره حواشی اخیر بیرانوند گفت: پسرم خیلی ساده است و برخی از این سادگی سوءاستفاده کرده و برای علی‌رضا حاشیه ایجاد می‌کنند.

بعد از صحبت با پدر علی‌رضا با حدود ۱۰ نفر از اهالی پشته جزایری صحبت کردیم که همگی ادعا می‌کردند، مرتضی تنها دو پسر به‌نام علی‌رضا و احمدرضا دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها