برادر شهيد بحرینی "صلاح آل موسي" :

لهجه اماراتی پلیس ضد شورش در بحرین

لهجه اماراتی پلیس ضد شورش در بحرین
يکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 06:07

العالم، منامه – برادر شهيد "صلاح آل موسي" تأکيد کرد، قاتلان برادرش شماري از نيروهاي پليس ضد شورش بحرين هستند که كه با لهجه اماراتي صحبت مي کنند.

"حسين آل موسي" روز یکشنبه در گفت وگو با شبكه العالم، گفت: هنوز پيكر برادر شهيدم را تحويل نگرفته، و به خانواده من اجازه نداده اند پیکر او را ببینند؛ زیرا افسر پليس پزشکی قانونی از برادرم که برای تحویل گرفتن جسد مراجعه کرده بود، خواست تا پیش از دیدن جنازه تعهدنامه ای را امضا کند.

آل موسی افزود:  برادرم به پزشکی قانونی تأکید کرد که تا وقتی از جزئيات حادثه، نوع زخم و سلاح استفاده شده در کشتن برادرش اطلاع نیابد، تعهدنامه ای را امضا نخواهد کرد؛ افسر نگهبان مركز هم به برادرم گفت که " ما صلاح را نكشته ايم".

برادر شهید صلاح آل موسي افزود: در جریان حمله خشونت آمیز پلیس ضد شورش به راهپيمايي مسالمت آميز مردم، برادرم به سوي مزارع دوید؛  پس از آن پلیس به سوي تظاهر كنندگان گلوله هاي ساچمه اي شليك کرد .. ما اطلاع نداريم كه آيا برادرمان هدف اصابت گلوله ساچمه اي قرار گرفته است ياخير؛ زيرا وزارت كشور به ما اجازه رؤيت جسد را نمي دهد، اما پیکر او را که از فاصله دور دیدیم غرق در خون بود.

حسين آل موسي گفت: اطلاعات منتشر شده و افرادي كه همراه برادرمان بوده اند، شیلک به او را را تأييد می کنند.

برادر شهيد صلاح آل موسي اظهار داشت: بر اساس این اطلاعات، كساني كه به برادرم شليك كرده اند نيروهاي پليس ضد شورش بودند كه به لهجه اماراتي صحبت مي كردند.

حسين آل موسي، گفت: همراه خانواده و همسر شهید به محل حادثه رفتيم که نبيل رجب فعال حقوق بشري نيز در آنجا حضور داشت؛ در محل شهادت برادرمان شمار زيادي از نيروهاي پليس ضد شورش حضور داشتند که اجازه مشاهده مكان را ندادند و به سوی ما گاز اشك آور و گلوله هاي پلاستيكي شليك كردند.

 

 04/21 - 17:32   



پربیننده ترین خبرها