حذف تیم ملی جودو ایران در 8 دقیقه!

حذف تیم ملی جودو ایران در 8 دقیقه!
يکشنبه 12 آذر 1396 - 11:25

با حذف جواد محجوب سومین نماینده ایران در رقابت‌های جودو گرند اسلم ژاپن، مجموع دقایق حضور جودکاران ایران روی تاتامی توکیو دو رقمی نشد!

العالم _ ایران / ورزشی

آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرند اسلم در سال 2017 در شرایطی از دیروز شنبه 11 آذر ماه در توکیو ژاپن در حالی آغاز شده که 417 جودوکار از 16کشور در این رقابتها حضور دارند و تیم کشورمان در این رقابت ها 3 نماینده دارد.

امروز و در دومین روز این رقابت ها جواد محجوب نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف ماریکا کریتورو جودوکار رومانی رفت و در 1.54 ثانیه  مقابل حریف خود شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد. محجوب در این رقابت برابر جودوکار رومانیایی سه اخطاره شد و از دور رقابتها کنار رفت.

بدین ترتیب سه نماینده کشورمان در این رقابت ها در حالی از گردون رقابت ها کنار رفتند که مجموعه مبارزات آنها و حضورشان روی تاتامی دور رقمی نشد!

دیروز (شنبه) در نخستین روز این رقابت‌ها در جدول 35 نفره منهای 66کیلوگرم، قاسم نوری زاده پس از استراحت در دور نخست به مصاف نماینده کشور ژاپن رفت و پس از یک دقیقه و ۲۱ ثانیه مبارزه و با ضربه فنی مقابل حریف خود شکست خورد و خیلی زود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

محمد محمدی بریمانلو در جدول 46 نفره وزن منهای 73 کیلوگرم، دیگر نماینده کشورمان بود که در گام نخست جودوکاری از رومانی را شکست داد و در دور دوم مقابل در مدت ۲ دقیقه و ۴۷ ثانیه نتیجه را کانادا با ضربه فنی واگذار کرد و او نیز از گردونه مسابقات حذف شد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها