اوباما: ظاهرا این روزها مردها مشکل دارند!

اوباما: ظاهرا این روزها مردها مشکل دارند!
دوشنبه 13 آذر 1396 - 19:55

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما درخواست کرد تا زنان بیشتری برای سمت‌های دولتی انتخاب شوند "زیرا به نظر می‌رسد این روزها مردان مشکلاتی داشته باشند!"

العالم-آمریکا

به گزارش هیل، باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا این اظهارات را در مراسمی در پاریس مطرح کرد؛ اظهاراتی که درخصوص اتهامات متعدد مبنی بر سوءرفتار جنسی علیه تعدادی از مقامات مرد آمریکا از جمله چندین تن از قانونگذاران این کشور بیان شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، اوباما ادامه داد: نمی‌خواهم یک نظر کلی بدهم ولی به نظر می‌رسد زنان نسبت به مردان از ظرفیت بیشتری برخوردار هستند که تا حدی به درک رفتارهای اجتماعی از جانب آنان برمی‌گردد.

رییس جمهور پیشین آمریکا همچنین طی این مراسم، درخصوص "غیبت موقت رهبری آمریکا" در مساله تغییرات آب‌وهوایی اظهار تاسف کرد.

اظهارات اوباما در حالی مطرح می‌شود که ال فرنکن، سناتور آمریکایی، جان کنیرز، نماینده دموکرات ایالت میشیگان و رابن کیهوئن، نماینده دموکرات ایالت نوادا، همگی با اتهامات سوءرفتار جنسی روبه‌رو هستند.

روی مور، نامزد جمهوری‌خواه مجلس سنا از آلاباما نیز پس از گزارش‌های متعددی مبنی بر سوءرفتار جنسی، با درخواست‌هایی برای کناره‌گیری از شرکت در این رقابت مواجه است.

قانونگذاران زن، کنگره آمریکا را برای تلاش بیشتر در مبارزه با آزار و اذیت جنسی تحت فشار گذاشته‌اند و پل رایان، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا نیز ماه گذشته اعلام کرد، مجلس آموزش‌های ضد آزار و اذیت جنسی را به دستور کار خود اضافه خواهد کرد.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها